روايات

روح الصقر بقلم ايه امير الثانى

الحلقه.(٦) من روح الصقر بقلمي أية أمير روح كانت مش عارفه تعمل اي هيه دلوقتي في أيدها كل حاجه نزلت وعها ملقتش غير الرد ده عليه ) صقر ( طب انتي ليه بتعيطي دلوقتي يا حياه ) روح ( و المفروض اعمل اي هاه افرح عشان حبني مجرم و قالي علي مشاعره المفروض الرد علي مشاعره اي انت متعرفش انت صعبت عليا الأمور ازاي ) صقر ( انا بحبك يا حياه و هتجوزك ) روح اتصت اكتر مبقتش عارفه تقول اي ولا حتي تعمل اي حاسه عقلها وقف ومش قادره تجمع حتي ولا كلمه ) صقر ( انا عمري ما

حبيت في حياتي انا معرفش ده حصل ازاي ) روح ساكته مكانتش لاقيه رد تمشي ورا مشاعرها ولا تمشي بالقسم اللي اقسمته في تحقيق العدالة ) صقر ( انتي عارفه أن برضاكي او غصب هتبقي ليا صقر مافيش حاجه تقف قدومه ولا عمره يسمع كلمه لا ) روح ( يعني ناوي تجوزني غصب ) صقر ( لو حكمت اعمل كده هعمل كده ) روح ( متعرفش ان الجواز بالغصب يبقي باطل ولا صح انت واحد مجرم اصلا هتفهم الكلام ده ازاي) صقر ( حياه انا ليا طاقتي و بتنفذ الصقر قالك بحبك دي ذات نفسها حاجه كبيره اوي) روح (

مش هتتغير كبريائك اكبر من مشاعرك ) صقر ( عشان عايزك وبحبك ) روح رجع ظهر عليها التفكير مشاعرها بتقولها تقول ( اه وانا كمان بحبك ) لكن عقلها بيقول ( لا يا روح انتي هنا عشان خاطر تقبضي عليه مش تحبيه يا روح ) صقر ( بتفكري في اي ) روح بصيت في عينه سرحت ( انا كمان بحبك ) قر مكنش مصدق نفسه ها ولف بيها ( اوعدك تكوني اسعد واحده معايا ) روح ( ازاي وانا وسط الخطر يا صقر ) صقر ( متخفيش انا معاكي) روح ( انا محتاجه قعد لوحدي ) وطلعت روح اوضتها ورمت

نفسها علي ونزلت وعها ( اي اللي انا عملته ده طب و مهمتي اعمل فيها اي وقول لم اي انا فشلت وقلبي سيطر عليا و خلاني احبه اقوله انا مش قدها و مطلعتش قد المسؤولية و مشاعري اللي سيطرت عليا انا مش عارفه اعمل اي معقول احب مجرم من غير ما احس ازاي يا روح انتي هنا عشان خاطر المهمه هتقدري بعد حبك لي تحققي العدل طب ازاي وانتي قلبك بقا معاه يعني هيعيش بوجوده و ي في غيابه لا يا روح انتي غلطي غلط كبير اوي) ونزلت وع روح من كتر الحزن و الحيره مش عارفه تعمل اي و

مرت ايام علي روح و صقر وهما حبهم لبعض بيزيد اكتر و كل ما حبها يزيد روح يزيد اكتر ) روح ( انت رايح فين يا صقر ) صقر ( بلاش تسالي في شغلي يا حياه روح ( مش انت قولت انك بتحبني يبقي ليا فيه ) صقر ( ورايا شغل. ) وخرج صقر من الفيلا راح مكان تسليم صفقه عادل ( البضاعه تمام اوي ) صقر ( دايما الصقر شغله تمام ) عال ( الفلوس اهيه) خد صقر منه شنطه الفلوس عادل ( مش هيبقي اخر تعامل المره الجايه عايز شحنه سلاح كبيره اوي اقتحم بيها السوق ) صقر

( تمام وخد عادل البضاعه صقر ركب عربيته وهو ماشي لاقي نار جامد عليه وهو في العربيه فضل يسوق جامد و العربيه التانيه اللي بت عليه نار بتقرب منه صقر ( هههههههه اللعب مع الصقر مستحيل ) وفضل يسوق بأقصي سرعه جت رصاصه في دراعه وهو بيسوق قدر صقر يهرب منهم رجع الفيلا وهو ايده بتنزف روح لما شافت كده جريت عيه روح ( حبيبي مالك انت كويس حصلك اي ) صقر ( ههههه ده خربوش صغير وحاجه بسيطه مش الطلقه دي اللي تأثر في صقر يا حياه ) روح نزلت وعها ( انت ليه بتقاوح بالشكل ده مافيش حاجه

اسمها خربوش حتي الخربوش بيوجع وانا عارفه وجع النار كويس ) صقر تغراب ( و عرفتي منين يا حياه وجعه ) روح ظهر عليها ال ومكانتش عارفه ترد سيطرت علي نفسها ( بسمع كده وزي ما بشوف في تلفزيون مش كفايه اغي العطلانه دي يا خويا اكولها لوز دي يمكن الذاكره ضعيفه و محتاجه تقوي شويه ) صقر ضحك عليها ( ههههه تصدقي فكره ) روح جابت علبه الاسعافات الاوليه و بدأت تعقم له الجرح روح ( الرصاصه دخلت وخرجت متقلقش ) صقر ( يابنتي انا بطل ) نروح عند مارك الشخص ( قدر يهرب هو خد رصاصه بس علي

ما اظن مش هيه اللي هتنهي حياته) مارك ( الرصاصه الجايه تبقي في اغه مش صقر اللي يعلم عليا ) نايا ( ههههههةهتخسر قدوم صقر يا مارك ) مارك ( مش مارك اللي يخسر من صرصار زي ده ) نايا ( خلاص احنا ممكن نخلص منه بطريقه تانيه ) مارك ( ازاي ) نايا ( هههه نقوم عليه الحكومه و بذات الظابط م انت عارف م بيكره صقر ازاي) مارك ( نعمل اي ) نايا قالتله علي الخطه وابتسم مارك شديد وضحك بسخريه وتحدي / جميل اوي ) نروح عند رزان راحت رزان عند انور المكتب انور ( النهار باين

من أوله ) رزان ( اخص عليك اخص يا انور ) انور ( هههههه جايه ليه يا مصيبه ) رزان / هههههه قولت اجي ارخم عليك شويه ممكن ) انور ( لا مش ممكن ) رزان ( انا قولت أنه ممكن ) وقعدت رزان فوق المكتب وأنور ضحك عليها / بتعملي اي يا ه ) رزان مسكت ملف ( اي الملف ده شكله معفن اوي ) و رميت الملف علي الارض انور ( الله يخدك ملف مهم ) رزان ( ولا الملف ده شبهك اوي ) ورميته هو كمان انور ( انا عملت اي في دنيتي عشان يحصل فيا كده

) رزان ( هههههه اكيد كنت بتدعي بالخير كتير اوي عشان كده عرفتني) انور ( قصدك انا عملت سيئه في حياتي عشان اتعاقب عليها بالشكل ده ) رزان رميت كل الملفات علي الارض ( طب اهوه يا رخم) انور ( يابت اكبري بقا شويه كده ) رزان( الله الله علي الاهانه يا استاذ يا محترم) انور ( يابت هو انا ت لك قتيل بتعملي فيا كده ليه ) رزان ( هيه روح هترجع امتا بقا وحشتني اوي) انور ( مش عارف يا رزان قريب إن شاء الله) رزان ( انا جيت اطمن عليك يلا سلاموز) ومشيت رزان و انور فضل

يضحك عليها جامد بعد مرور يومين نروح عند روح روح ( واد يا صقر انت يا واد هو انا مش بنادي عليك يا منيل علي عينك ) صقر ( ههههه عايزه اي يابت ) روح ( بت ما تبتك ) صقر ( ( وبعدين معاكي ) روح ( هو انت ممكن تحكيلي ليه بقيت مجرم ) ظهر علي صقر الحزن وخد نفس عميق اوي ) روح ( شكلها قصه حزينه احكيلي ) قعد صقر وروح قعدت جنبه صقر ( قصتي بدأت من لما كنت صغير ) نروح فلاش باك ونرجع تاني قبل عده سنوات كان صقر طفل عنده ١٠ سنين

دخل عليهم راجل وهو غاضب ) الراجل ( هو انا مش قولتلك تسكتي لسه مصممه ان الواد ده ابني انا قضيت معاكي ليله حلوة و خلاص ليه وجع الاغ ده مش ابني ) فاتن( انت عارف أنه ابنك يا نصر ) نصر ( لا مش ابني لو قولتي الكلمه دي تاني هك فهمه ) فاتن بحزن ( لا هقول و قول يا نصر عشان هو ابنك ولي حق عليك) نصر ( يبقي هك يا فاتن ) فاتن / ابنك مالوش ذنب خده في ك حسسه ب الاب اللي محروم منه من ساعه ما اتولد ) نصر خنق فاتن وفاتن كانت

بتاخد نفسها بصعوبه كبيره فاتن ( انا ه مش قادره ابعد عني ) في الوقت ده دخل صقر وكان من المنظر واقف في حاله صه نصر فضل يخنق فاتن وقعت فاتن ميته لسه نصر كان هيمشي وقف قدومه صقر و أبوه في قلبه بالسكينه و مات ابو صقر و فاتن ) نرجع من الفلاش باك صقر ( شوفته بي امي كان لازم اه ) روح اتصت من قصته و نزلت وعها علي حاله صقر ( الظلم موقفش لحد.كده دخلت السجن وكان سجن الاحداث و فضلت لحد ١٨ سنه فيه ) روح اتصت اكتر ( كل ده حصل فيك) صقر (

واكتر من كده تعرفي انا شوفت اي في السجن وكانوا بيعملوا فيا اي ) روح خدت صقر في ها كانت حزينه عليه صقر ( انا بحبك تجوزيني ) روح اتسعت عينها ) صقر ( قولتي اي ) روح ( موافقه ) ومريت الايام و صقر جهز يوم كتب كتابهم وجاب المأذون روح كانت في اوضتها ومش عارفه هيه صح ولا غلط روح ( انا بعمل اي ) رن تلفون روح وكان م م ( عملتي اي يا روح ) روح ( ها) م ( روح انتي في مهمه ولازم تقبضي عليه ) روح ( انا عارفه اني في مهمه يا

م ولازم اقبض عليه انا الرائد روح ) في الوقت ده سمع كلامها ياتري مين سمع كلامهم نروح في بيت م عند مراته انهار انهار كانت قاعده حزينه و لقيت الباب بيتكسر عليها و بي عليها نار وبكده خلص الجزء ده تفتكروا مين نار عليها و مين سمع كلام روح بقلمي أية أمير الحلقه (٧) من روح الصقر بقلمي أية أمير نروح عند روح سمع صقر كل حاجه و كلام روح و ظهر علي صقر الصه الكبيره من اللي سمعه قفلت روح الخط مع م صقر خد نفس عميق و خبط ودخل روح بابتسامه ( انا جاهزه اي رأيك فيا

) صقر بص لها جامد و كان حزين اوي ( طالعه زي القمر حبيبتي ) روح كانت مستغربه حزن صقر قربت منه ووقفت قدومه ( مالك في حاجه تعباك ولا اي ) صقر ( لا خالص بالعكس انا فرحان اوي يا حبيبتي ده انتي حتي هتكوني مراتي كمان كام دقيقه ) روح بفرحه ( انا اصلا مش مصدقه نفسي معقول انا احبك انت يا صقر ) صقر ( وانتي مين ) روح ( هاه ما انت عارف اني فاقده الذاكره ياعم ) ابتسم صقر وخد روح ونزل بيها وكان المأذون قاعد قرب صقر من المأذون وقعد جنبه و بدأ الماذون

يكتب الكتاب و كانت روح مبسوطه لانها فعلا حبت صقر و اوي كمان ) روح بتكلم نفسها ( معقول يا روح حبيتي صقر و كدبتي علي م دلوقتي علشانه طب لما يقرر يقبض عليه هتعملي اي يا روح انا بقيت اخسر صقر او يبعد عني انا مش عارفه ازاي حبيت صقر بالشكل ده لدرجه مش قادره اعيش من غيره ياها معقول الواحد ممكن يحب عدوه فعلا محبه الا ما بعد عداوه ) كتب المأذون كتابهم وقال جملته الشهيره بارك الله ليكم وعليكما وجمع بينكما في الخير صقر كان حزين من اللي سمعه منها مشي المأذون قربت روح من صقر (

معقول بقيت جوزي مين كان يصدق ده ) صقر ( عايزه تقوليلي حاجه ) روح ( اه يا صقر عايزه اقولك حاجه مهمه ) صقر ( هههههههه عارفه انا أتوجعت اوي بس المرادي بسببك ) روح بصيت في الأرض بحزن ( انا الرائد روح و متكلفه بالقبض عليك لازم ابدا معاك بصراحه لو عايز تني اني يا صقر ) وخدت سلاح صقر من جيبه وحطيت السلاح في ايد صقر ( يلا اني يا حبيبي ) صقر بص لها بحزن ( ا روحي يا روحي ) روح جريت عليه ته و نزلت وعها ( انا كان في أيدي اقبض عليك كذا

مره لكن مقدرتش يا صقر عشان حبيتك وكدبت علي م و قولتله اني عارفه اني لازم اقبض عليك رغم اني مش هقدر اعمل ده انا كدبت عليه يا صقر ) صقر ( انا بحبك اوي يا روح انتي متعرفيش انا حبيتك ازاي يا حبيبتي ) روح ( وانا حبيتك ياقلب و عيون روح صدقني انا عمري ما هقدر اقبض عليك العداله خسرت قدوم حبك يا صقر فعلا الحب صانع المعجزات انا عمري ما كنت افكر اني اقف قدوم شغلي عشانك يا ابليس ) صقر ضحك عليها جامد وبص لها ( المجرم وقع في حب الظابط ) روح ابتسمت من قلبها

( و احلي و اجمل مجرم ) صقر شالها وطلع بيها علي اوضتهم نروح عند انهار انهار لقيت اللي بي نار عليها الشخص عليها اكتر من طلقه وقعت انهار سايحه في ها ساب الشخص جواب و هرب بسرعه رجع م من شغله واستغرب أن بابا الشقه شبه مفتوح دخل وكانت الصه لما شاف انهار سايحه في ها جري عليها بسرعه م ( انهار حبيبتي انتي كويسه لا اوعي تسبيني يا انهار اوعي ارجوكي انا ا من غيرك يا حبيبتي قومي يلا ) و جت لم حاله انهيار وكانت بتنزل وعه بغزاره ( لا يا انهار لا ) مكنش قادر يتلم

علي أعصابه من كتر الصه و الحزن شاف جواب قرب م من الجواب وقرا الجواب وكان مكتوب في الجواب / الصقر مش بيلعب معاك واهو ت مراتك وبنفسي الصقر ) اتحولت عين م لشر ( هك بأيدي يا صقر ) وقرب من مراته وعمال يهز فيها لكن خلاص لا حياه لمن تنادي رن م علي عزام وانور وجوم بسرعه واتصوا لما شافوا المنظر م ( صقر ا مراتي لازم اه بأيدي زي ما مراتي ) عزام و انور رفعوا البصمات عشان م كان في حاله صه و خدوا انهار المشرحه و م كان قطع النطق من الصه غير الدكتور و

قاله ( الجنين كمان مات ) م أتص اكتر ( اي انهار كانت حامل ) الدكتور ( اه كانت حامل في شهرين ) م كسر كل حاجه قدومه ( لا هتن يا صقر يعني انا خسرت مراتي و ابني كمان) و نزلت وعه انور و عزام فضلوا جنبه وكانوا في حاله حزن نروح عند مارك مارك ( ههههه وبكده القيامه قامت علي صقر ) نايا ( مش قولتلك م هو سلاحنا وهو نا مراته ورمينا التهمه علي صقر ) مارك ( بحب اغك اوي يا نايا ) نايا ( هههعع دي اغ متكلفه فين بقا المكافئه بتاعتي ) مارك (

ههههه انتي تستاهلي احلي مكافئه ) تاني يوم راح شخص لي صقر وقاله الشخص ( عرفنا أن مارك مرات الظابط م ) كانت نزلت روح ولما سمعت كده اتصت جامد روح ( اي مرات م انهار ) ونزلت وعها صقر ( روح انت دلوقتي) ومشي الشخص قرب صقر من روح ( اهدي يا حبيبتي هجيب حقها من مارك الكلب ) روح ( انهار كانت زي اختي يا صقر ليه ها) صقر ( اكيد دي خطه منه عشان يوقعني انا ) روح( ليه روح بريئه ليه عمل كده ) وفضلت تعيط جامد ها صقر ( ممكن تهدي عشان خاطري يا روح

مقدرش اشوفك كده ) روح بصيت في عينه ونسيت الدنيا كلها حتي حزنها صقر ( اوعي تزعلي وانا جنبك وانا هجيب حقها من الكلب مارك ) روح ( ينفع اكلم م ) صقر هز اغه رنيت روح علي م م رد عليها ( شوفتي الكلب صقر عمل في مراتي اي ) روح ( لا يا م ده مش صقر ده مارك رئيس عصابه أروبا ) م ( لا صقر و هه بأيدي دلوقتي تقوليلي تحركات صقر و مواعيد خروجه لازم أبرد ناري مراتي وابني انهار كانت حامل ) نزلت وع روح اكتر ( يا م صدقني مش صقر اللي عمل

كده ) م ( لا هو بقولك ولازم اخلص عليه قولي تحركاته يلا ) روح ( انا لازم اقفل بسرعه شكله جاي عليا ) روح قفلت في وشه كانت عايزه تهرب منه ازاي هتقوله علي معاد خروجه و دخوله و تعرض صقر للخطر ونزلت وعها ( عايز يك يا صقر ) صقر / يبقي مارك الكلب حب يخلص مني. عن طريق عدوي ودي اغ و ترتيب نايا انا هوريهم ) روح ( انا عليك اوي يا حبيبي) صقر / متخفيش يا حبيبتي انا جنبك صقر مبيمتش بسهوله ) روح ( سيب الطريق ده عشان خاطري يا صقر ) صقر (

سبيها تمشي زي ما تمشي ) ومر عليهم شهر واسبوع و م كان بيحاول يعرف معلومات من روح وكانت روح بتديله معلومات غلط وفي يوم حسيت روح جامد صقر. ( روح حبيبتي مالك ه) روح ( اه ه اوي يا صقر مش عارفه مالي ) صقر ( تعالي نروح مستشفي بسرعه ) روح ( لا يا صقر كده هعرض حياتك للخطر ) صقر ( في ستين داهيه حياتي المهم انتي يا روحي ) روح ( طب ممكن تكلم الدكتور يجي هنا ) صقر كلم الدكتور وجه الدكتور و سأل روح عن الأعراض اللي بتحس بيها ) الدكتور ( ممكن حد

يروح يجيب حاجه من الصيدليه ) صقر نادي علي طارق وجه طارق كتب الدكتور الحاجه اللي عايزاها من الصيدليه وراح طارق يجيبها ورجع بيها ) الدكتور ( خدي اعملي الاختبار ده يا مدام روح ) روح اتصت لما شافت اختبار الحمل المنزلي وبصيت علي صقر اللي مش عارف اي ده صقر ( هو اي ده ) روح ( هعمله و هتعرف دلوقتي) دخلت روح التواليت وخرجت بعد شويه كانت مشاعر ملغبطه فرحه علي روح ( انا حامل يا صقر ) صقر جري عليها وها بحب ومكنش مصدق نفسه من كتر الفرحه ( انا مش مصدق نفسي ) روح ( انا

طلعت حامل يا حبيبي ) الدكتور ( الف مبروك … لازم تمشي علي العلاج ده و محتاجه راحه ) ومشي الدكتور روح ( انا يا صقر دلوقتي عليك ) وحطيت أيدها علي بطنها ( لو بعد الشر حصلك حاجه هقول لي ابننا اي انا اوي عليك و م بقا زي ال عايز يك بأي طريقه ) صقر( متخفيش يا حبيبتي انا جنبك و ابننا هيكون بخير ) ومريت الايام وصقر مهتم بروح اوي وروح كانت فرحانه ( نروح عند عزام و م ) عزام ( سمعنا في شحنه هيهربها مارك انهارده) وراح عزام و م لمكان التسليم مارك لما شافهم

أتص و طلقه جت في نروح عند انور و رزان انور كان قاعد مع رزان انور ( انا عايز اقولك حاجه ) رزان ( قول) انور ( انا ياتري الطلقه جت في مين و انور هيقول اي وبكده خلص الجزء ده بقلمي أية أمير الحلقه (٨) من روح الصقر بقلمي أية أمير نروح عند رزان رزان ( اي يابني مالك في اي ليه ولا كأنك رايح تتق لعروسه ) انور كان اوي ومش عارف يبدأ منين وبص لها و كانت رزان مستغربه منه انور ( انا بحبك اوي يا رزان) رزان قفلت وفتحت في عينها و بصيت له تغراب (

بتقول اي ) انور( بحبك يا ه) رزان ( بجد ) انور ( لا هزار ياختي بمثل ) رزان ( ههههه طب عيد المشهد تاني كده ) انور ( بحبك بحبك بحبك يا رزان!) رزان( بحبك يا منيل علي عينك ) انور ايدها بكل حب ( ياها عارفه بحبك قد اي قد العالم كله يا ه حياتي ) رزان ( هههههه بس ياولا بؤحرج .. هو روح جايه امتا بقا ) انور سرح شويه ( انا شاكك في حاجه يا رزان روح حبيت صقر انا حاسس بكده ) رزان ( لا طبعا انت بتقول اي صقر ده مجرم وهيه رايحه

تنفذ مهمتها ) انور( هو الحب بيفرق بين مجرم و لا برئ الحب دقه قلب و مشاعر يا رزان حد كان يتخيل انا احبك انتي ) رزان ( ومالك بتقولها كده ليه ياخويا ) انور ( قلبنا مش بايد حد فينا ياريت احنا اللي نقدر نتحكم في قلوبنا احنا ممكن نحب أعدائنا يا رزان ) رزان ( عندك حق و روح عمرها ما حبيت حد في حياتها لو لقيت الحب الحقيقي و مواصفات فتي احلامها في حد هتحبه روح كانت بدور علي شخصيه فيها المواصفات اللي بتحلم بيها ولو لقيت فيه اللي بتحلم بيه هتحبه ) انور ( يبقي حكمت

علي قلبها بال عشان حبيت واحد هو اصلا محكوم عليه بال ) رزان ( احنا بنتوقع منعرفش إذا كان حقيقي ولا لا ) نروح عند م و عزام جت طلقه و جت في عزام وقع عزام مغشي عليه وصه م م ( عزام لا هبقي خسرت مراتي و ابني و اخسر صاحبي اللي زي اخويا ) عزام يتكلم بضعف و نفس متقطع ( الحق مارك يا م سبني يلا قوم ) قام م زي التور قبض علي مارك و رجالته وحطه في البوكس ومشيوا الظباط بيهم ) م قرب من عزام اللي كان بيلقط أنفاسه الأخيرة و مش قادر يتنفس

عزام ( انت كنت اكتر من اخ يا م كمل اللي مش هقدر اكمله و اقبض علي باقي العصابه واقبض علي الصقر يا م) عزام قفل عينه و فارق عزام الحياه و م كان في صه ( لا يا عزام قوم ليه كل اللي بحبهم بيمشوا من حياتي قوم يا عزام انت قوي ) لكن لا حياه لمن تنادي و خد م عزام علي المستشفي علي امل يبقي لسه عايش و يلاحقوه خدوه الممرضات و الدكتور فحصه و خرج وقرب من م م ( عايش صح ) الدكتور بحزن ( البقاء لله) م اتسعت عينه وفضل ي بأيده في الحيطه

) م ( لا ده كدب اكيد لا كفايه ارجوكم مش قادر استحمل كل دي صات ) الدكتور ( شد حيلك ) م ( كلكم سبتوني ليه ) وصل الخبر لي انور وجه انور المستشفي وهو بيجري وكان معاه رزان اللي لما سمعت بلي حصل وجت معاه عشان يعتبر م و عزام زي اخواتها ) رزان ( عايش صح قول عايش يا م كفايه حزن بالله عليك ) م كان و وعه بتنزل مش عارف يلاقيها منين ولا منين ) م ( مات راح زي ما كله راح ) انور و رزان اتصوا ونزلت وع رزان في صمت و انور

كان هما مش صحاب لا دول اخوات ) انور( كده كتير ) رزان ( كده يا عزام ده انت كنت بتقولي لازم اجوزك و اشوفك مع عريسك كده ) وكانوا كلهم في حاله صعبه اوي) نروح عند روح روح كانت قاعده وحسيت بنغزه في قلبها حطيت أيدها علي قلبها ( في اي قلبي وجعني اوي كده ليه) صقر قرب منها ( في اي يا حبيبتي مالك ) روح ( مش عارفه قلبي وجعني حاسه في حاجه ) صقر ( طب رني علي اختك اطمني عليها ) روح رنيت علي رزان و رزان رديت و كان صوتها باين عليه العياط )

روح ( رزان انتي كويسه مالك بتعيطي ليه ) رزان ( عزام يا روح مات عزام مات ) اتسعت عين روح ووقع التلفون من أيدها من كتر الصه جري عليها صقر ( روح حبيتي مالك في اي ) رزان سمعت كلمه ( روح حبيتي وقالت في سرها روح حبيبتي يعني كلام انور صح ) روح رجعت مسكت التلفون بحزن ( ازاي ) خد م منها التلفون ( اي ياست روح مستنيه مين تاني ي عشان تنفذي مهمتك) روح ( عزام مات ازاي) م ( واحنا بنقبض علي مارك ه بالنار ) روح ( قبضتوا علي نايا) م ( لا مكانتش

معاه انتي ناويه تنفذي المهمه امتا ) روح ( ها قريب اوي ) م ( علي اساس كل ده معملش اي صفقه ولا هرب اي شحنه ) روح ( لا يا م انا لازم احضر جنازه عزام ) م قالها علي معاد الجنازه وقفلت معاه وفضلت تعيط روح ( عزام مات يا صقر ) صقر خدها في ه ( ممكن تهدي طيب حبيبتي عشان خاطر ابننا ) روح ( مالهم بيوا واحد ورا واحد ليه ) صقر ( انتي مؤمنه يا روح ) روح ( انا لازم احضر الدفنه ) صقر ( انا عليكي ومش هعرف اكون جنبك وانتي حامل

) روح حطيت أيدها علي بطنها ( متخفش علي ابننا ده في بطن مامي ) صقر ضحك ( احلي مامي المهم بلاش تعيطي و الجنازه هتكون فيها عياط وتعب أعصاب وانتي حامل ) روح ( لازم اروح ) صقر ( ماشي وهقف من بعيد تمام ) روح ( لا اخاف عليك م ناوي علي غدر ) صقر ( فداكي عمري حبيبتي ) روح بصيت له وسرحت فيه ( انتي مش زي ما هما شايفينك يا صقر انت مليان بالمشاعر و الحب يا حبيبي ) و مر اليوم تاني يوم قامت روح بحزن ولبست فستان أسود قرب منها صقر ( بلاش

حزن احسن هخليكي مترحيش ) روح ( لا خلاص ) وخرجت روح مع صقر وركبت العربيه معاه وراحت المقابر وصقر واقف بعيد عشان محدش يشوفه قربت روح منهم اول ما شافتها رزان جريت عليها تها جامد بطن روح وجعتها من قوه ال و قالت( اه بطني ) رو بصيت ليها بشك و اتكلمت بصوت واطي جنب ودن روح ( انتي حامل ولا اي ) روح ظهر عليها ال ( وحشتيني اوي يا رزان ) م ( اخيرا ظهرتي القعده حلوة مع المجرم ) روح ب ( اياك تغلط يا م ) انور و رزان بصوا لبعض روح ادركت الموقف (

انت كده بتهين قوتي في شغلي و بتهني انا) م ( شايفه عزام مات و انهار و ابني ه صقر بأيدي ) روح خافت علي صقر وبصيت علي بطنها وحطيت أيدها علي بطنها من غير ما حد ياخد باله ( متخفيش حبيبي ابوك مش هيحصله حاجه) روح بصيت علي قبر عزام بحزن وعيطت بس حسيت و دوخه كانت هتقع مسكتها رزان بسرعه ( امشي يا روح قبل ما تكشفي لو حد خد باله هيعرفوا انك حامل رغم أنه لسه بطنك مش ظاهره يلا بسرعه امشي اوعي تكوني عملتي حاجه حرام يا روح ) روح بصوت واطي ( صقر جوزي يا

رزان انا عمري ما اعمل حاجه حرام انتي عارفه اختك كويس ) رزان ( طب امشي يلا شكلك باين عليه اوي وانا هكلمك واقولك علي خطه ) روح ( انا لازم امشي يا م عشان صقر ميشكش فيا ) م بص لها ( ياريت نسرع في تنفيذ المهمه) روح قلبها اتقبض وكانت حاسه هيغمي عليها من كتر ال ومشيت روح بسرعه ومشيت بعيد عن عينهم وركبت مع صقر و مشيوا بسرعه رجعوا الفيلا ) روح ( كنت ه من ال عليك ) ونزلت وعها صقر ( هش انا كويس يا نور عيني ) روح ( انا اوي عليك حتي ابنك

عليك ومكنش قادر يسمع كلام م ) صقر ( انتي وابني في عيني يا نور عيني ) ولما روحت رزان كلمت روح و قالت لها علي خطه و مريت الايام عليهم عند نايا في الفندق نايا ( بتخطط ازاي تخرج مارك و تهربه ) ونروح عند روح روح صحيت من النوم وفضلت تبص علي صقر بحب وتضحك وفضلت تصور فيه وهو نايم و حطيت ايده علي بطنها و صورته روح ( عارف حبيبي لما تخسر حد بتحبه انا اخسرك واعيش من غيرك يا حبيبي انا مش هقدر استحمل بعدك اوعي تسبني ارجوك ) صقر قام صحي وبص في عينها (

انا جنبك ياست البنات و ب فيكي ) وها بحب و نزلوا في الصاله تحت نروح عند م م ( فاكره نفسك هتقدري تضحكي عليا ياست روح انا عرفت بيت الصقر لما وصلك المقابر بنفسه ) انور قرب منه ( في اي ) م ( يلا بينا رايحين نقبض علي الصقر ) وجهزوا حمله وراحوا علي بيت صقر وكسروا الباب ودخلوا روح اتصت ( م بتعمل اي ) م ( جيت اعمل اللي انتي معرفتيش تعمليه ) وقرب م من صقر ووجه السلاح علي صقر روح ( لا يا م صقر ابو ابني بلاش تحرم ابني من ابوه ) م

( وهو حرمني من مراتي و ابني ) روح ( مش هو ده مارك ) م وجه السلاح علي بطن روح ( يا ا ابنك يا صقر ) صقر ( ابعد عنها حسابك معايا انا ) م طلقه وجت في ياتري في مين معقول صقر ممكن يحصل له حاجه وبكده خلص الجزء ده بقلمي أية أمير الحلقه (٩) قبل الاخيره من. روح الصقر بقلمي أية أمير م ( انا ابني اللي مشوفتوش خسرته بسببك يا صقر ولازم تخسر حياتك انا مش هقدر أصيب روح عشان دي اختي و ابنها ملهوش ذنب في جرايم ابوه ) روح وقفت في وش صقر

وبصيت علي م بحزن ( يبقي اني انا يا م ) م( لا طبعا ) روح ( ما انت لو ته يبقي تني انا ) صقر بعد روح عنه ( لا يا روح انا لو حصلي حاجه عيشي عمرك و احكي لي ابننا عني بس قوليله ان ابوه انسان كويس حبيبتي ) روح عيطت ( ارجوك سيبه يا م ارجوك انا مش هقدر اعيش من غيره؟ انور صعب عليه روح وحس بوجع روح روح بصيت علي انور ( قوله حاجه يا انور ) انور ( انا مقدر وجعك وحبك لكن ده مجرم ولازم يتعاقب يا روح احنا بنحقق العداله )

السابقانت في الصفحة 1 من 3 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
14

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل