
دنيا : انا مش مصدقة معقول جاسر عمل كل ده.
ياسمين : بدموع ، لولا صحوبيتنا مكنتش جيتلك ع,شان اقولك اوعي تصدقي حاجة عني ، انا خلاص ادمرت مبقاش ليا غير صداقتنا واوعدك اني هبعد عن حياتك بس كل اللي عايزاه انك تفتكريني بالخير وتتاكدي اني مستحيل ازيكي.
دنيا : متقليش كدة ، بس انا لازم اعرف جاسر ازاي يعمل كدة فيكي. ياسمين مسكت اديها وباستها بدموع ، ابو,س ايدك اوعي تقوليله.
دنيا : سح,بت ايدها بسرعة ، ايه اللي بتعمليه ده.
ياسمين : خايفة يادنيا مرعوبة لياذيني انتي اصلك مش,فتيش البهدلة والمرمطة اللي انا ش,فتها ، شوهه وشي المرة دي المرة الجاية هيعمل ايه فيا لو قلتيله.
دنيا : طبطبت علي ياسمين باستياء ، انا اسفة يا ياسمين بس والله انا معرفش كل اللي حصلك ده.
ياسمين : بحزن مصدقاكي يادنيا مصدقاكي .. وعارفة كمان انك لو كنتي عرفتي مكنتيش هتسبيني.
دنيا : اكيد طبعا ، بس انا لازم افهم من جاسر ازاي يعمل كدة فيكي وليه.
ياسمين : اوعي يا دنيا انا جتلك النهاردة علشان اقولك انى عمرى ما افكر او اتجرأ ازيكي انتي اختي ، اما انا بقي هدور على شغل واسبني من الكلية يمكن اعرف اجمع اي مبلغ اعمل عملية تجميل لوشي اللي باظ ده.
دنيا : استني انا هديكي فلوس.
ياسمين : لا يا يادنيا ايه الكلام ده.
دنيا : زي ما كنت السبب في اللي حصلك فدا اقل حاجة اقدر اقدمهالك.
ياسمين : للاسف لسه مش فهماني يا دنيا ، اللي بينا اكبر من كدة ومجيتي هنا ليكي علشان انتي اختي اللي بح,بها وبقدرها وبخاف عليها وعلي زعلها ، انا مستحيل اخد منك فلوس.
دنيا : اومال هتتعالجي ازاي ووشك هيفضل كدة ، لو احنا اخوات بجد خدي مني المبلغ ده وطلعت شيك وكتبت به ٥٠ ألف جنيه ، دول والله كل اللي في حسابي.
ياسمين : مسكت الشيك وقطعته ، انا مش عايزة منك حاجة عايزه بس انك تصدقيني وتفتكريني بالخير ثم وقفت.
دنيا : استني رايحة فين وباحراج ، وبعدين انا عارفة ظروفكم على قدكم يعني.
ياسمين : الحمدلله كل اللي يجيبه ربنا خير ، وبخوف وتوتر مصطنع ، انا همشي خايفة جاسر بيه يجي فجاة ويشوفني وتبقي دي نهايتي.
دنيا : متخفيش هو مبجيش دلوقتي وبعدين اقعدي بقي ، عندي ليكي خبر حلو.
ياسمين : خبر ايه ، وقعدت.
دنيا : وضعت يدها على بطنها ، انا حامل.
ياسمين : بابتسامة مصطنعة وقلبها يتمزق غيره ، والله بجد الف مبروك بسرعة كدة.
دنيا : بسعادة ، اه لسه في الاول.
ياسمين : بسعادة مصطنعة والله فرحتلك اوي دا اسعد خبر سمعته في حياتي ، ده هيبقي ح,بيب خالتو الامور دا.
دنيا : بجد مبسوطة يا ياسمين.
ياسمين : باستياء وزعل ، ليه انتي عندك شك أني مفرحلكيش.
دنيا : لا والله مقصدش ، اقصد يعني علشان جاسر عمل فيكي كدة.
ياسمين : انا مليش دعوة بجاسر بيه ، انا فرحانة ليكي انتي علشان انتي اختي وصح,بتي.
دنيا : حضنتها ، ح,ببتي.
ياسمين : حضنتها وبعدين بعدت ، معلشي ممكن ادخل التواليت.
دنيا : اه طبعا البيت بيتك.
ياسمين : طيب هتشربيني ايه بقي.
دنيا : يا خبر اسفة خدنا الكلام ومعملتكيش حاجة.
ياسمين : ح,ببتي مفيش بينا الكلام ده.
وذهبت ياسمين للتواليت وذهبت دنيا لاعداد العصير …
…………..
في الشركة
جاسر : كدة البضاعة اتنقلت كلها.
معتز : اه كله تمام ومتامن عليها جامد..
جاسر : كويس.
معتز : باحراج وتوتر ، ممكن استاذن من الشغل.
جاسر : بتعجب ، تستأذن اشمعنا يعني.
معتز : عايز اطلع بدرى النهاردة.
جاسر : لا ، اشمعنا بتقولي انك عايز تستأذن من امتى يعني ، ما انت كل عمرك بتيجي الشركة وبتخرج براحتك من غير ما تقولي اشمعنا المرادي.
معتز : باحراج ، اصل انا مش هستاذن لوحدي.
جاسر : ضحك وفهم انه عايز سارة معاه ، الله يسهلك ياقلبي.
معتز : ضحك ، ح,بيبب عمرى اللي فهمني.
ذهب معتز بسعادة وعدي علي سارة في مكتبها ومسكها من ايدها علي المكتب.
معتز : يله.
سارة : يله فين ، بتشدني ليه كدة.
معتز : هنقضي النهاردة سوا مع بعض ، انتي وحشاني جدا.
سارة : وجاسر بيه والشغل.
معتز : شدها ومشيت معاه ، انا قلتله متقلقيش انا هوديكى مكان يجنن.
وذهبوا واخذها الى الاهرامات ..
سارة : لوت فمها بسخرية ، انت جايبني عند خوفو وخفرع ومنقرع.
معتز : ضحك ، وبالنسبة لابو الهول مختيش بالك منه.
سارة : ضحكت هو دا المكان اللي يجنن.
معتز : اثار وتاريخ بلدك.
سارة : حد قالك اني جايه اثقف هنا.
معتز : تعالي بس دا انا هركبك الجمل.
سارة : ضحكت ، لا لو فيها ركوب جمل يبقي تمام.
معتز شدها وركبها الجمل ولسه هيركب معاها.
سارة : انت هتركب معايا.
معتز : اه طبعا ، انتي هتاخدي الجمل كله لوحدك.
سارة : ضحكت ، لا ازاي.
وركب معتز خلفها واتمشوا بالجمل.
سارة : تصدق المكان من فوق هنا حلو جدا.
معتز : حضنها ، لا دي القاعدة ورا هي اللي حلوه جدا.
سارة : خبطته على ايده ، بتقول ايه.
معتز : ضحك ، بقول اني بح,بك واني اسعد واحد في الدنيا اني معاكي.
سارة :رجعت راسها للخلف علي صدره بح,ب ، متعرفش انا بكون سعيدة وانا معاك ازاي يامعتز.
معتز : طبع قب,لة رقيقة على خدها ، سارة انتي اجمل وارق بنوتة عرفتها في حياتي.
سارة : بعدت عنه ، ليه انت عرفت كام بنت قب,لي.
معتز : بهزار ، خمسة ستة كدة.
سارة : بقى كدة ، طيب نزلني بقي.
معتز : ضحك ، بتغيري.
سارة : نادت علي الراجل اللي ماسك الجمل ، انت ياحج نزلني.
معتز : يامجنونة بهزر.
سارة : بدلع ، لا انت بتكذب.
معتز : ابدا والله دي كانت بنت واحدة وقلتلك عليها.
سارة : بصتله وضحكت.
ذهبوا بعدها الى متحف الشمع واتفرجوا سويا ثم اشترى لها بعض التحف الأثرية والاكسسوارات وذهبوا للغداء في مطعم يطل على الاهرامات.
سارة : المكان جميل جدا رغم انه عامل زي الصحراء.
معتز : قربلها وشال خصلات شعرها من علي وجهها ، الصحراء معاكي جنة.
سارة : بكسوف ، معتز.
معتز : طبع قب,لة رقيقة على خدها ، هاجي ازوركم الاسبوع الجاي علشان اتقدملك.
سارة : بسعادة ، بجد.
معتز : طبعا بجد انا مبقتش قادر استغني عنك وما صدقت أن شهور عدتك خلصت.
سارة : باحراج وتوتر ، متاكد انك عايز تتجوزني.
معتز : لسه عندك شك فيا ، علي العموم الايام بينا وهي اللي هتثبتلك.
……..
ذهبت نهي مع يوسف لشراء فستان خطوبتها وهما يمشيان في مول كبير ليشاهدوا فساتين السواريه.
يوسف : بص لبنت ماشية جمبه لابسه بدي وبرموده وفارده شعرها وحاطة مكياج كتير وبصوت مرتفع قليلا ، بتصعبوا عليا والله بتقعدوا خمس ست ساعات قدام المرايه تتمكيجوا واحنا بنبص في اماكن تانية خالص ، ونظر اسفل ظهرها من الخلف.
البنت انحرجت ومشيت بسرعة بعيد عنه.
نهى : بضيق ، ايه القرف اللي انت بتقوله ده.
يوسف : بنصحها الحق عليا.
نهي : تنصحها ، انت سافل وقليل الادب.
يوسف : مد يده حول خصرها وجذبها له وهي بجواره ، وهمس لها في اسفل عنقها ، السافل ده اللي هيربيكي من الاول وجديد.
نهي : خبطته على كتفه ، اوعي.
يوسف : بص لبنت تانية ماشية قدامه ، اصلي علي ابوه.
البنت ضحكتله.
يوسف : غمز لها ، اموت انا ..
نهي : انت هتقضيها معاكسات وانا ماشية جمبك ، اومال انت خاطبني ليه.
يوسف : امم بصلها بسخرية ، زهقت والله يانونه مقضيها حلويات وقشطات ، قلت احدق بحته جبنه قديمة تكون ة.
نهي : انا جبنة قديمة.
يوسف : ضحكلها ، بدودها ياقلبي.
نهي : عااااااا.
دخلوا المحل ونهى بتختار فستان.
يوسف : للبنت اللي بتفرج نهي علي الفساتين ، لو سمحتي.
البنت : بابتسامة راحتله ، نعم.
يوسف : تعرفي يوسف الشناوي.
البنت : بتعجب بصت حواليها ، لا.
يوسف : ٠١٠٠٦٦٦٦ ، وغمز لها ده رقمه.
البنت : ضحكت
نهي : في ايدها فستان بصت للبنت ، ده يبقي رقم البيه.
البنت : مشيت بإحراج ، انا مليش دعوة.
نهي : انت جاي تعاكس.
يوسف : لا جاي اشقط.
نهي : رمت الفستان في وشه.
يوسف : شال الفستان ، مالها دي.
……..
ياسمين دخلت التواليت والغيره تقت*ها من معرفتها بحمل دنيا ، ظلت تبحث عن اي ادويه او مطهرات لتضعها في العصير لدنيا لكي تتخلص من حمل دنيا ، الا ان اهتدت لمنظف تواليت واخذت منه قليل في قطر بعدما أفرغت محتويات القطرة املئتها من منظف التواليت .. وخرجت بكل براءه.
دنيا جلست ووضعت كوبان العصير علي الترابيزة.
ياسمين : ح,بيبتي ممكن كوبايه ميه.
دنيا : حاضر ، وقامت ودخلت المطبخ.
ياسمين بسرعة شربت من كوب دنيا شوية عصير وافرغت فيه منظف التواليت وادخلت القطرة في شنطة يدها.دنيا جت وجابت الميه.
ياسمين : شربت مياه وبدأت بشرب العصير بتاعها ، العصير تحفه تسلم ايدك.
دنيا : بدات تشرب العصير ، ، يع ايه ده .. طعمه غريب.
ياسمين : ضحكت ، ده قرف الحمل هتقرفي وترجعي ومش هتبقي طايقة الاكل وغممان نفس كمان.
دنيا : بس العصير طعمه غريب.
ياسمين : اشربي اشربي انتي لو كل حاجة قلتي عليها طعمها غريب يبقي مش هتاكلي ولا تشربي لازم تتقوتي علشان البيبي.
دنيا : معاكي حق انا نفسي بقت تغم عليا الايام دي ، وبدات تشرب.
ياسمين : وهي تشرب العصير ، والله العصير طعمه تحفه.
دنيا : شربت نص الكبايه ، لا مش قادرة حاسة اني هرجع.
ياسمين : اشربي علي مهلك ، هو حد بيجري وراكي ، اهم حاجة تاكلي وتشربي ع,شان متقعيش.
دنيا : بدات تشرب مرة أخرى ، وماسكة بطنها ، فعلا الدكتورة قالتلي كدة..
ياسمين : انا همشي بقي ، وسجلي رقمي الجديد بس الله يخليكي باسم غير اسمي لجاسر بيه يشوفه ويموتنى.
دنيا : بتالم بسيط في معدتها ، متقلقيش .
…….
.
في الشركه معتز : الغلابة بتدعيلك وزعنا كتير جدا مش عارفين نودي اللحمة فين .
جاسر : دبحت الخمس عجول كلهم .
معتز : اه زي ما قلت بالظبط ووزعنا كمان علي كل اللي في الشركة والموظفين والعمال .
جاسر : لو عايز زياده ادبح ولا يهمك يامعتز ، اهم حاجه الناس الغلابه والعمال .
معتز : الكل هاص متقلقش واللحمه كتير .
جاسر : لو فاض حاجه وديها للجمعيات ولو عايز تاني اشترى وادبح ميهمكش.
معتز : ربنا يباركلك ويفرحك زي مافرحت الناس ، وكمان وزعنا الفلوس اللي قلت عليها مع اللحمه .
جاسر : بسعادة ، الحمدلله ده رزق الناس .
معتز : بسعاده ،ربنا يكمل فرحتك على خير ،انا .. انا باذن الله رايح أتقدم لساره .
جاسر : مبروك وانا جاي معاك ، رغم اني مش عارف هقابل والدها ازاي ابقي ، قولي الميعاد ونروح سوا .
معتز : تمام .
……..
جاسر وصل البيت اول ما دخل .
دنيا .. يادندن .. ياقلبي .. اكيد عند التلاجه .
دخل المطبخ ملقهاش دور عليها بقلق ، لقاها واقعه قدام التواليت على الارض .
جاسر : بخضه وضربات قلبه بتزيد مسكها ، دنيا في ايه مالك .. دنياااا فوووقي .
دنيا مردتش وكانت زي النايمه .
جاسر زي المجنون بفوقها ومش عارف يتصرف وهي مبتردش خالص ، شالها زي المجنون ونزل بيها وركبها العربية وطار بيها على المستش,فى .
نزل من العربية وبصوت عالي الحقوووني حد يجي بسررررعه ، الإسعاف جه وشالوها ودخلوها الاستقبال بسرعه .
جاسر : واقف قدام باب غرفتها وبعيط جامد وهو شايف الدكاتره والممرضين داخلين وخارجين ، بقهره وقف زي التايهه وبيدعى ربنا بكل انكسار وحزن .
يارب .. يارب تقوملي بالسلامه انا مش عايز عيال انا عايزها هي يارب اش,فهالي .. يااااارب دنيا تقوم تااااني
بعد التحاليل والاشعه استقرت حالة دنيا خلال ساعات و بدات تفوق .
دنيا : ايه ده ، انا فين وايه اللي حصل .
الدكتوره : بابتسامه ،ابدا تعبتي شويه والحالة مستقرة حاليا .
دنيا : حطت ايدها على بطنها بخضه ، وعيالي .
الدكتورة : بخير اطمني كله تمام .
دنيا : براحه ، الحمدلله .
الدكتوره : انا هطلع اطمن جاسر بيه بره ، حالته صعبه جدا .
دنيا : ممكن تدخليه .
الدكتوره : اكيد .
خرجت الدكتوره ولقت جاسر جالس وحاطط ايده على راسه ، جاسر بص لدكتوره بعيون حمرا زى الدم وهو بعيط ، وقف بسرعه .
جاسر : بصوت مبحوح ، دنيا عامله ايه .. بخير .. اوعي تقولي غير كده ارجوكي .. .
الدكتورة : دنيا هانم كويسه والبيبيهات كمان كويسين اطمن يا جاسر بيه .
جاسر : بضحكه علي وشه وهو بعيط ، بجد ولا بتقولي كده علشان تطمنيني .
الدكتوره : بابتسامه بجد والله ياجاسر بيه وتقدر تدخل تطمن عليها .
جاسر : اتقدك خطوه ورجع تاني وهو بمسح دموعه ، طيب هي كان مالها .
الدكتوره : بعد التحاليل يظهر انها شربت حاجه فاسدة هي اللي كانت هتسببلها في تسمم حمل لكن ربنا كبير وحضرتك جبتها في الوقت المناسب .
جاسر : الحمد لله عن اذنك اشوفها .
دخل بسرعه لدنيا اول ما شافها حضنها بدموع وهو مش مبطل بكاء بكثرة مكنش مصدق انها فعلا كويسه .. باس راسها ووشها وايدها كتير .
جاسر : بلهفه ، ح,ببتي انتي كويسه حاسه بحاجه .
دنيا : ابتسمت بدموع وحطت ايدها على خده ، ح,بيبي متخفش انا بخير والبيبهات بخير .
جاسر : وهو بعيط جامد بقهره ، انا كنت هموت يادنيا لو كان حصلك حاجه ، اصعب وقت مر عليا في حياتي .
دنيا : طبطبت على يده بحنيه ، متخفش احنا كويسين مفيش حاجه حصلت وعيالنا كويسين .
جاسر : بصوت مبحوح وهو يهز راسه بالرفض ، انا مش عايز عيال .. انا عايزك انتي .
دنيا : بتاثر ، متقلش كده ، واطمن انا واولادنا بخير .
وفضلت تهدي فيه واطبطب عليه .
…….
في الشقة .
فارس : انتي اتجننتي ازاي تعملي كده افترض حصلها حاجه او جاسر عرف انك السبب .
ياسمين : معرفش بقي اهو كان لازم انتقم منها مقدرتش امسك نفسى اعمل ايه الغيره كلتني .
فارس : ربنا يستر وميحصلهاش حاجه .
ياسمين : انت خايف عليها كده ليه ، انت لسه بتح,بها .
فارس : بح,ب ايه اتلهي انا مش عارف طارق لما اقوله هيقول ايه دلوقتي .
اتصل فارس علي طارق وبلغه اللي ياسمين عملته .
طارق : ده حلو اوي اهي فرصه نلهيه شويا ونضرب ضربتنا ، ياسمين دي تفكيرها سم .
فارس : يعني انت مش مضايق من اللي ياسمين عملته .
طارق : احنا كنا عايزين نلهيه ومفيش اكتر من كده مشكله يلتهي فيها ، سلام دلوقتي علشان الحق اصرف .
ياسمين : سمعت ، اهو قال عليا اني بعرف افكر و اتصرفت صح .
فارس : والله ما انا فاهم حاجه .
…….
منار قابلت ساره في كافيه .
ساره : عامله ايه يا منار طمنيني عليكي وطارق عامل ايه معاكي .
منار : عادي اهو جه وطلب اني اسامحه وعايش معايا في البيت .
ساره : كويس انك ادتيله فرصه .
منار : بتردد ، مش عارفه .. مش قادره اسامحه علي الكسره اللي كسرهالي ، بس في نفس الوقت بقول ممكن يكون غصب عنه زي ما هو بقول .
ساره : هيبان من تصرفاته .
منار : حاليا مفيش اي حاجه بينا غير انه بحاول يقربلي وبعمل اي حاجه ترضيني ، المهم انتى عامله ايه مع معتز .
ساره : بسعاده ، هيجي يتقدملي بكره .
منار : بسعادة ، ربنا يسعدك .. ش,فتي جاسر خسرنا ازاي في السوق ، الخساير فادحة ياساره انا مش فاهمه هو نزل في أسعار بضاعته ازاي .
ساره : بتوتر ، معرفش والله يامنار .
منار : ازاي انتي بتشتغلي في شركته ازاي متعرفيش ومعتز مبخبيش عنك حاجه .
ساره : بتردد ، معتز مبتكلمش عن الشغل وانا شغلي على الكمبيوتر تحويلات توريدات كده انما اسرار الشغل اكيد معرفهاش .
منار : بحنق ، يعني متعرفيش لسه عنده بضاعة قد ايه ولا خلص بضاعته .
ساره : لا معرفش اي حاجه يامنار .
منار : فهمت ان ساره مش عايزه تتكلم ، براحتك ياساره .
ساره : بتوتر لانها مش عايزه تخسر صديقتها وفي نفس الوقت مش عايزة تطلع اسرار شغلها ، صدقيني معرفش حاجه .
منار : بصتلها وسكتت .
….
منار روحت الفيلا لقت طارق .
طارق : وهو جالس على الاريكة ، عرفتي اللي حصل .
منار : وضعت الموبايل ومفاتيح السياره علي الترابيزة وقعدت ببرود ، ايه اللي حصل .
طارق : ياسمين مرات جاسر حامل و ..
منار : قاطعته بضيق ، ايه دنيا حامل هي لحقت .
طارق : بصلها بتهكم ، اه حامل ويظهر أنها بتسقط .
منار : بسعادة ، بتسقط ازاي وعرفت منين .
طارق : انتي مالك فرحانه كده ليه .
منار : بتوتر ، لا عادي بسأل .
طارق : المهم ياسمين صاح,بتها كانت عندها وحطتلها مادة كاوية في العصير ودنيا شربته واحتمال تسقط ، انا كلمت عصام علشان يجهز الرجاله ويبعتهم يحرقوا مخزن جاسر اللي في البضاعه علشان ميبقاش في السوق الا بضاعتنا ونبيعها بالسعر بتاعنا .
منار : بعدم اهتمام لحديثه ، يعني دنيا سقطت الحمل ولا لسه .
طارق : طرد زفيرا بضيق ، معرفش بس اكيد سقطت واحدة حامل شربت مايه كاوية لازم تسقط .
منار : بضيق ، افففف يعني لسه متاكدش .
طارق : منار ياريت تركزي معايا اكتر .
منار : بإحراج ، ما انا مركزه اهو .
طارق : واضح .
……
ذهبت رجاله طارق وعصام إلى المخزن وضربوا رجاله جاسر وولعوا فيه .
رجاله جاسر : اتصلوا علي معتز ، المخزن ولع يامعتز بيه في ناس اتهجمت علينا وولعوا في المخزن
معتز : انا جاي .
……
نهي قاعده في غرفتها علي السرير وعماله تفكر تخرج من الورطه دي ازاي وتبعد يوسف عنها .
رشا : اختها في تالته ثانوي ، نهي .. نهى ..بصوت عالي نووووهااااا .
نهي : بصتلها بخضه ، ايه بتزعقي ليه هو انا انطرشت .
رشا : قعدت على السرير قصادها ، يظهر كده ، سرحانه في ايه .
نهي : بفكر في المصيبه اللي انا فيها وازاي اطلع منها .
رشا : بتعجب ، مصيبه ايه .
نهي : عريس الغفله يوسف .
رشا : بقي آبيه يوسف عريس غفلة ، طيب اوعدني يارب بواحد زيه كده .
نهي : ضربتها بهزار بالمخده ، هو انتي متفقه مع ماما وبابا عليا ، يا ستي انا مش عايزاه مش متقب,لاه .
رشا : حد طايل ده ظابط يابنتي .
نهي : يالهوي عليا هو كل ما اكلم حد يقولي ده ظابط .
رشا : طب فهميني بالراحه بس مش عايزاه ليه ، وبتحذير اوعي تكوني عايزه حسن ابن عمك .
نهي : ولا ده ولاده ، يوسف مش شبهي يعني متهور بتاع بنات من الاخر صايع وانا مش عايزه اتجوز واحد انا اللي افضل الف وراه .
رشا : ضحكت ، بصي طالما ظابط لازم يبقى صايع .
نهي : لا طبعا في ظباط كده راسين وعاقلين انما ده مفهوش عقل خالص من الاخر انا مش عيزاه .
رشا : وضعت يدها علي خدها ، بس انا مختلفه معاكي في اللي بتقوليه .
نهي : ازاي بقي .
رشا : المفروض الواحده تاخد الصايع بتاع البنات قب,ل الجواز علشان لما تتجوزه هيعرف يدلعها ويروقها وينغنشها ويهنيها ويقولها كلام حلو .
نهى : ايه يابت الكلام اللي بتقوليه ده عرفتيه منين .
رشا : اسمعي مني ، اومال تاخدي التقيل الغشيم المدب اللي زي حسن ابن عمك وبعد الجواز يدخل في ايده بطيخة وايده التانيه ماسك جرنان ويوم ما تفكروا تلعبوا ولا تهزروا هتقعدوا تلعبوا صلح لا يعرف يقولك كلمه حلوه ولا يعرف يلاغيكي كده ، انما يوسف هيدلعك ويرقصك ويروقك هتلعبوا عروسه وعريس .