
توقعاتكوا
احببت فلاحة
الحلقة 12
.
.
.
ووصلوا القاعة وابتدوا الفرح وهما بيرقصوا Slow فجاة صوت ضـ,ـرب نار صوت صويت وصوت ناس بتقول حد يطلب الاسعاف بسرعة
وصوت يوسف وهو بيقول
يوسف:فااااااااااااطمة
سيف:اهدي يايوسف الاسعاف زمانها جاية
يوسف:انا مش هستني الاسعاف
يوسف شال فاطمة وجري بيها علي العربية وراح المستشفى
&&&&&&&&&&
عند عادل
عادل قاعد في اوضته حزين وندمان علي اللي عمله لان كل حاجة جت على دماغ اخته وفى الاخر خسرها للابد لانها انتـ,ـحرت مقدرتش تستحمل اللي حصلها
عادل:نهايتك علي ايدي ياجيهان نهايتك قربت
&&&&&&&&&&
فى المستشفى
يوسف بقلق:يارب احفظهالي يارب قومها بالسلامة يارب انا مليش غيرها يااااارب
مها:اهدي يابني ان شاء الله هتبقا كويسة
يوسف:يارب ياامي يارب
سنيرة بانهيار:بتي اه يابتي يارب ده بنتي الوحيدة متحرمنيش منها يارب اه ياجلبي اه
عبدالرحيم:اهدي ياام فاطمة ان شاء الله هتجوم بالسلامة وهتبقا كويسة
سميرة:يارب ياعبدالرحيم يارب
مراد:اهدي يابني ان شاء الله هتبقا كويسة
سيف:طب انتي بتعيطي ليه
دينا:عشان خايفة علي فاطمة اوى
سيف:طب ممكن تهدي وهي ان شاء الله هتبقا كويسة
دينا:يارب ياسيف
سيف اخدها في حـ,ـضنه وقعد يعدي فيها
وفجاة الدكتور خرج
يوسف جري عليه
يوسف:طمنى يادكتور فاطمة ملها
الدكتور:اهدي الرصاصة جت في كتفها هي دلوقتي هتتنقل اوضة عادية وهتفوق بعد ساعة او ساعة ونص بالكتير
يوسف:شكرا يادكتور
الدكتور:بعد اذنك
يوسف:اتفضل…الحمدلله يارب الحمدلله
&&&&&&&&&&
……….1:عملت اللي قولتلك عليه
………2:عملت ياباشا بس اااا
……….1:عملت ايع
……….2:الرصاصة جت فى مراتة
……….1:ابن ال**** كل مرة بيهرب مني لكن المرة اللي جاية مش هسيبه
……….2:هتعمل ايه ياباشا
……….1:بعدين هقولك امشي انت دلوقتي
……….2:تمام ياباشا
وبعد ماخلصوا كلام مع بعض
كان فى شخص بيسمعهم
……….3:الو ياباشا
محمد:هاااا ايه الاخبار
……….3:سجلت كل حاجة ياباشا
محمد:تمام تعالا بقا
……….3:حاضر ياباشا
محمد:يلا سلام
……….3:سلام ياباشا
&&&&&&&&&&
وفى مكان تاني
……….4:ها ايه الاخبار
……….5:كله تمام
……….4:طيب هتروح انهاردة……..وهتشوف حالته عاملة ايه انهاردة بعد اللي حصل لمراته
……….5:حاضر ياباشا
……….4:وبكرة هتروح……..ده وتستلم البضاعة مش عايز اخسرها زي المرة اللي فاتت
……….5:تمام ياباشا
……….4:يلا روح شوف شغلك
……….5:بعد اذنك ياباشا
وبعد ماخلصوا كلام
……….6:الو ياباشا
محمد:ها ايه الاخبار
……….6:سجلت ياباشا
محمد:حلو اوي هات التسجيل بقا وتعالا
……….6:حاضر ياباشا
محمد:سلام
……….:سلام ياباشا
&&&&&&&&&&
وفي المستشفي
بعد ساعة ونص فاقت فاطمة
يوسف بلهفة:حبيبتى حمدلله علي سلامتك
فاطمة بتعب:الله يسلمك
سميرة:حمدلله على سلامتك يابنتى
فاطمة بتعب:الله يسلمك ياماما
الكل:حمدلله على السلامة
فاطمة:الله يسلمكوا…يوسف
يوسف:نعم ياقلبي
فاطمة:انا عطشانة اوى
يوسف:حاضر ياقلبي
وبعد شوية الناس مشيت ويوسف غصب علي اهله واهل فاطمة يمشوا وهو فضل معاها وفاطمة نامت في حضـ,ـن يوسف
#الحلقة_الثالثة_عشر
عند محمد
محمد سمع التسجيلات واتصل علي يوسف
&&&&&&&&&&
عند يوسف
يوسف رد
يوسف:الو
محمديوسف انا عايز تيجيلي المكت حالا في حاجات مهمة لازم تعرفها
يوسف:حاجات ايه دي
محمد:تعالا وانت هتعرف
يوسف:حاضر
فاطمة:في ايه
يوسف:مش عارف محمد عايزني وبيقول في حااجات مهمة لازم اعرفها
فاطمة:طب خلاص روح
يوسف:ماانا هروح بس حد يكون جه عشان يقعد معاكى
فاطمة:ماشى
&&&&&&&&&&
عند سيف
سيف بيكلم دينا
سيف:ايه يادينا
دينا:انت فين ياسيف
سيف:انت فى البيو ونازل دلوقتى عشان اروح ل يوسف
دينا:طب كويس انك لسة مش مشيت
سيف:ليه لى ايه
دينا:تعالا خدنى اروح معاك
سيف:مش وقته يادينا
دينا:لا وقته ياسيف تعالا خدنى عايزة اكمن على فاطمة
سيف بتنهيدة:طب اجهزى عقبال مااجى
دينا:انا جاهزة من بدرى
سيف:طيب انا جاى دلوقتى
دينا:ماشى..سلام
سيف:سلام
&&&&&&&&&&
عند جيهان
جيهان بتتكلم فى الفون
جيهان:اسمعنى كويس انا عايزاك تعمل……..فاهم
…….:فاهم بس امتى
جيهان:هتصل بيك واقولك
…….:والفلوس هخادها ازاى بعد مااعمل كده
جيهان:انا هجيلك او هبعتهالك متقلقش