منوعات

رواية بقلم منه وائل الرائع والاخير

حسام:بقولكوا انا مش هكون في المهمة النهاردة ف مفيش مخدرات تدخل
المجهول:
حسام:لو دخلت سليم هناك وكلكم هتروحوا في داهية
المجهول:
حسام:اتحرقوا بس عارفين لو اتقفشتم وحد جاب سيرتي هدمركم وقفل الفون
حسام بخبث:اروح بقا لحبيبة قلبي زمنها قاعدة لوحدها ملاكي الحزين هاهاهاها
هناك من يستمع الي حديثة
شمس بخوف:اعمل اي دلوقتي ملاك هيعمل فيها اي وحسام في المهمة اه رعد وفتحت الفون بتاع حسام وخادت الرقم
حسام بزعيق:بتعملي اي ي بت انتي
شمس بتوتر:فكرت ان الفون دا بتاعي
حسام شد منها الفون ومشي
شمس براحة:الحمد الله يارب
ومسكت الفون ورنت علي الرقم
رعد بجمود:الو مين
شمس:انا فاعلة خير
رعد اول لما سمع صوتها حس ان هو سمع الصوت دا قبل كدا وغالي علي قلبة بس كذب نفسة
رعد بسخرية:عاوزة اي ي فاعلة الخير
شمس:زوجتك صديقك سليم في خطر وقفلت الفون وحطتة علي قلبها ودموعها نزلت
شمس بدموع:كان وحشني صوتك اوي ي رعد نفسي اشوفك مرة واحدة بس واحكيلك عن للس فس قلبي
######
رعد بستغراب:اي دا وهيا عرفت ان سليم صاحبي الزاي ومراتة ملاك
رعد:لا لازم اروح واشوف
رعد بغضب:عاوز تروح تانقظ مرات للي دمرك
رعد:لا دي مراتي صاحبي
رعد يغضب:هتندم ي رعد وفي الاخر هترجعلي زي كل مرة
رعد خاد مفاتيح العربية وراح علي فيلا سليم
####
عند ملاك قاعدة بتتفرج علي الشاشة للي في اوضتها وسمعت صوت حركة في البلكونة
ملاك بخوف حطت ايديها علي بنطها
ملاك بخوف:مين في البلكون
حسام طلع من وراها
حسام بشر:اي ي حبيبة قلبي وحشني وحضنها عضب عنها تحت فرار ملاك منة وصراخها
ملاك بصراخ:انت مين احلقوني
حسام:لا ي جميل مفيش حد هنا يسمعك تعالي بتراضي كدا عشان منتعبش مع بعض
ملاك بصراخ:الحقوني وطلعت تجري نزلت السلم و حسام
ملاك خلاص فتحت باب الفيلا حسام هجم عليها ونزل ضرب في وشها ملاك حاطة ايديها علي بطنها خايفة علي اليبي وفي لحظة دخل رعد وشالة من علي ملاك ونزل فية ضرب
رعد بغضب:بتستقوي علي واحدة ي كلب ي ابن##
حسام بشر:رعد باشا كنت واحشني والله وقلبة علي ضهرة واعطاة بوكس وقعدوا يضربوا في بعض وملاك مغمي عليها
رعد:اعطالة اخر بوكس وحسام اغمي علية
رعد جرا علي ملاك
رعد بخوف اخوي اشتلها وراح علي المستشفي
الدكتور:هو اي للي حصلها
رعد:وقعت من علي السلم
الدكتور بصدمة:دي معجزة ان البيبي فضل كويس
رعد بسعادة داخلية ان صاحبة هيبقا اب:بجد ي دكتور يعني الييبي كويس وهيا
الدكتور:هيا الحمد الله كويسة شوية كدمات بس
رعد:ممكن دخلها
الدكتور:اتفضل
ملاك بشكرا:شكرا ليك بجد مش هنسي معروفك دا انك انقذتني انا وابني
رعد بأبتسامة:لا ولا يهمك اي حد في مكاني كان هيعمل كدا
ملاك:شكرا ليك انا ممنونة ليك ب الشكرا
رعد:العفو تعالي اوصلك للفيلا
ملاك:هو اسم حضرتك اي
رعد بغموض:ليل
ملاك:مرسي ي استاذ ليل
رعد بابتسامة:كفاية شكرا بقا وتعالي اوصلك
ملاك مشت معاه وركبوا العربية وملاك شكرتة ودخلت الفيلا وقفلت الباب كويس وطلعت تنام في امان هيا والبيبي
#####
عند سليم الضرب النار شغال
سليم بزعيق:نزل سلاحك ياض مفيش غيرك وهتموت
المجهول:هنزل السلاح بس سبوني امشي
سليم بخبث:هات السلاح ووعد مني هتمشي
المجهول رمي السلاح وركب العربية وطار وسليم بعت ظابط وراه ب العربية وابتسم
سليم:لميلي ي بني المخدرات دي
العسكري:تمام ي فندم
سليم روح
سليم بسعادة:ملاكي انا جيت وبيفتح النور لاقي ملاك وشها متعور
سليم بخوف:ملاكي مالك مين للي عمل كدا
ملاك بدموع اترمت في حضنة:كنت هموت ي سليم
سليم:بعد الشر عنك ي ملاكي اهدي وفهميني مين للي عمل كدا
######
استووب الفصل دا يلا ي كتاكيت يوصل1000كومنت+450لايك ولو مجبش التفاعل مش هنزل الفصل للي بعدة ولا اقتباس+احتمال النوفيلا تخلص بكرا طبعا لو في تفاعل كلة يعلق ب 20 ملصق يلا💛💥

(الفصل العشرون+للي قبل الاخير)عايزه الف تعليق عشان انشر الفصل الاخير النهارده
ملاك بدموع:انا كنت قاعدة بتفرج علي كرتون طرزان ماشي وعيطة
سليم بعشق حضنها:ي طفلتي مين للي عمل كدا عشان خاطري قولي
ملاك:معرفش والله ي سليم هو واحد دخل الفيلا من البلكونة وانا قاعدة قعد يضرب في وشي حتي بص
وفي واحد انقذني ووداني المستشفة ي سليم بازم تشركة
سليم بستغراب:هو دخل الفيلا الزاي
ملاك بطفولة:انا طلعت اجري لحد موصلت لباب الفيلا وفتحتة والحرامي مسكني وقعد يضرب فيا والطيب دخل وانقذني هو اسمة ليل
سليم قبل خدها وحضنها:انا اسف والله لهجيبلك حقك يلا نامي عشان البيبي

ملاك:احضني وانا هنام
وبفعل سليم نيم ملاك وبدا يفكر
مين للي عمل كدا وتفكيرة وقف عند رعد
#####
رعد بغضب:ي كلب رايح بيت صاحبك وهو مش في البيت وبتتهجم علي مراتة
حسام بشر:اه انت عارف كمان هو هيشك فيك انت اقولك لي عشان بيكرهك واقولك كمان انا للي بوقعكوا في بعض ومش هسيبكوا غير متقتولو بعض وعارف كمان البت للي اسمها شمس مراتي دي عارف هيا تعتبر الخدامة بتاعتي وعارف كمان سليم مقليش ان اتجوز شمس لا انا قولتيلك كدا عشان افرقم ونجحت اهو
رعد بغضب نزل علية ضرب لحد م كان هيموت
حسام وهو مش عارف يتنفس:اقولك كمان انا بشتغل ضدد الشغل بتاعتي انا شغال مع رئيس مافيا وبجيب مخدرات البلد
رعد:ي حقير ي زبالة دا انا هوديك في داهية وجاب الكرباج ونزل فية ضرب لحد م اغمي علية وقفل علية الجراش وخاد التسجيل وروح علي امل هيقابل سليم وهيعرفة الحقيقة
#####
سليم بغضب:هو رعد للي عمل كدا عاوز ينتقم مني مع ان معملتش حاجة انا هموتة وكب عربيتة وراح علي بيت رعد
رعد:اهلا ي سليم
سليم ضربة ب القلم:فرحان انك كل شوية بتعمل مصيبة في مراتي ي زبالة
رعد وقع علي الارض
رعد:ايوة انا للي ضربتها مهو انت حمار وانا غبي
سليم بغضب:وكمان بتعترف
رعد بدموع قام اعطالة بوكس:دا عشان فكرت اني ممكن اذي ملاك
سليم ضربة بكوس:عارف دا لي عشان انت حقير
رعد بصراخ:لا دا عشان انا موثقتش فيك
سليم بزعيق:انت بتقول اي
رعد:اقعد وانا هعرفك كل حاجة
سليم:انا عارف كل الحقيقة مش عاوز اعرف حاجة
رعد فتح التسجيل عشان عارف ان سليم عنيد وبدا الصمت والاستماع الي التسجيل
سليم بضعف:يعني اي وقعد علي الارض
رعد نزل لمستواه وضربة قلم وسليم حضن رعد
سليم بدموع:انا اسف ي رعد اسف ي صاحبي و ي اخويا
رعد بدموع:انا للي اسفة ي صاحبي انا موثقتش فيك
سليم بغضب:يعني اي حسام قاعد بيطعن في ضاهري وانا كنت بساعدة
رعد:اهدي ي سليم
سليم بزعيق:اهدي الزاي وبن***هجم علي مراتي وفرق بيني وبينك
رعد:اهدي هناخد حقنا
سليم:هو فين
رعد:تعالي انا حاطة في الجراش تحت
وفي لحظة رعد اتغير وبدا يضرب في سليم
سليم:انت بتعمل اي ي رعد
رعد بغضب:انا بكرهك وعطالة بوكس وقع سليم علي الارض
سليم بزعيق:انت بتعمل اي واعطالة بوكس
رعد فاق تاني
رعد بضعف:انا اسف
سليم بصدمة:انت عندك انفصام
رعد بدموع:يلا ي سليم تعالي نروح ل الكلب
سليم بزعيق:استني رد عليا عندك انفصام
رعد بصراخ ودموع:ايوة عندي انفصام
سليم خدة في حضنة:اهدي ي رعد من امتي انشاء الله هتتعالج
رعد:من ساعت لما اتفرقنا وانا عندي شخصية بتكرهك
سليم:كل دا بسبي انا اسف
رعد بحنان:لا مش بسببك ي شيطان تعالس ننزل للكلب
سليم:علي فكرة عندي كلام كتير ليك عاوز اقولة بس لما نسلم الكلب للي تحت دا
ونزلوا
حسام بسخرية:اهلا الشيطان وصل اي بقيتوا حبايب ولسة مكملش الكلمة سليم نزل فية ضرب وحشي
رعد شالة عنة
رعد:لا مش عاوزة يموت ي سليم
سليم بغضب:سبني اقتلة الكلب الحقير
سليم بزعيق:ايدك دي للي ضربت ملاكي ي كلب وكسرها
حسام بصراخ:اااااااااااااه
الفون بتاع سليم رن
الظابط:ي فندم حسام بية هو للي مدخل المخدرات مصر
سليم:الزاي يعني
الظابط:بيشتغل ضدنا
سليم:اقفل

انت في الصفحة 2 من 4 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
10

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل