منوعات

انتقام خاطئ بقلم نيفين بكر الثالث

تم الفصل الخامس والعشرون يارب الاحداث تعجبكم
رايكم وتوقعاتكم زي مااتعودنا وماتنسوش التصويت
هحاول انزل بارت النهاردة ادعولي بقي اني ااقدر اكمله
ومش عاوزة حد يزعل مني علي التاخير انا باخد ادويه بتنيمني والله

متابعة لما حدث
ودخل ودفعها فوقعت عل الارض
انتي هتعيشي هنا مزلوله وتحت رجلي ومفيش خروج من هنا الا وانتي ميته
نزلت جني والجد سليم ونعمات عل صراخه
في ايه ي فهد ومين دي قالها سليم
فهددي بنت هتشتغل خدامة هنا وهتعمل كل حاجة في البيت
نعمات البنت دي هتبقي شغلتك ما ترحميهاش ساااامعه
خاضر ي باشا
واخذت ملك وتوجهت بها الي الداخل …..
سليم انا عايز افهم في اييه بالظبط
مفيش ي جدي البنت دي غلتط ولازم تتادب
جني….تقوم تتضررها بردو ي ابييه من امتي وانت بتضرب ستات
سليم ….اطلعي انتي ي جني فوق لو سمحتي لما اتكلم مع اخوكي
جني …انا ريحة اشوف المسكينه دي …..
سليم….في اييه ي فهد بين البنت دي وغلتط ف اييه
فهد …بنت كانت بتشتغل عندي وخسرت الشركة كتيير وانا لازم اادبها .
سليم بعدم تصديق….بس كداا
فهد….ايوة بس كدااا
سليم بهدؤؤؤ….طيب انا هسيبك تهدي وبعدين لينا كلام
وتركه …..
اما عند حني فدخلت غرف خصصتها نعمات ل ملك
كانت تبكي
جني …. مساء الخير انا جني اخت فهد
الهذا المتوحش اخت بالرقة دي
مسحت ملك دموعها وهذت راسها
نعمات…. قومي يلا ادخلي الحمام واغسلي وشك وسليم باشا بيتكلم معاه وباذن الله يسبك تروحي لاهلك
جني …هو عمل فيكي كدا لييه
ملك والله مااعرف
سمعت نعمات مناداه سليم لها فقالت
هقوم انا اشوف الباشا الكبير بينادي وتركتهم وذهبت
جني برقه …..انتي اسمك اييه
انا ملك
جني…..اسمك حلو ي ملك انا بدرس في اول سنه في كليه السن
انا لسه ف اول سنه في كليه التجارة
يعني قدي هنبقي صحاب باذن الله
باذن الله
طيب شكلك تعبان هسيبك تغسلي وشك كداا وتنامي وهقوم اجيبلك حاجة من عندي تلبسيها
ملك…متتشكرة بجد لزوقك مفيش داعي
جني بابتسامة….بصي بقي انا شكلي كدا هحبك فالكسوف دا مالوش لزوم
انا ماليش صحاب غير هايدي والاء ودول ما بيجوش كتير عندي من يوم ما اتجوزت
انتي متجوزة
قالت بحزن ايوة ابن عمي عمر
ملك….شكلك حزين ليه هو انتي مغصوبه
بصي هنقعد كتير نحكي مع بعض ماشي اسيبك انا
وتركتها وصعدت تجلب لها بعض من الملابس

ذهب فهد ل شقة شريف
كان يجيئ ويذهب بوجهه محتقن من الغضب
شريف اقعد ي ابني الله يهديك
شوفت بنت الكلب عملت اييه كانت عوزة تتعين ف شركته
لا لما قولتلها عن اول مرة قالتلي معرفش حاجة ووجهتها وجبتلها الرسايل من عل الفون انكرت وحلفت ثم قال بتوعد وهو يجز علي اسنانه
انا هسحلها وهمرمطها بقلمي نيفين بكر
شريف ….كفاية ي فهد البنت مش حملك
فهد بغضب ….اسكت انت هي غلطت ولازم تاخد جزائها
شريف….طيب اهدي واشرب العصير داا
لا مش شارب تعالي ننزل نسهر برة
ماشي هغير وننزل

عند روجيدة
ههههههههه والله برافوا عليك ي فايز بجد دماغك دي زريه
عشان بس تعرفي انتي تؤمري وانا انفذ
روجيدة احم طيب هقوم انا لا هتاخر
لالا لسة بدري انتي لسة ما شربتيش العصير
لا مالوش داعي
لا انا كدا بجد ازعل مفيش مرة نقعد مع بعض لواحدينا
فايز انا مش من النوع داا
انتي انتي ست الستات نوع اييه بس ال بتشبيهي نفسك بيه
خدي اشربي واقعدي وتعالي نشوف ممكن نعمل شراكة بينا في ايه
يعني الشركة ال فهد كتبهالك
تناولت كوب العصير وبداءت ترتشف منه ثم تابعت
اوك انا موافقة
بس انت هتعمل اييه مع فتحي هتسيبه شغال معاك
ايوة لازم يبقي تحت عيني لو مشيته هيكشف كل حاجة لفهد
طيب وعبير
عبير نفس الحكايه الاتنين دول شبه بعض غدارين وعشان نكون ف امان منهم لازم يكونوا تحت عنينا
قامت روجيدة ..ووضعت يدها عل جبينها..طيب هقوم انا لا انا حاسة بدوخة
فايز….دوخة ايه وهو يتقرب منها تعالي اقعد بس عشان ما تدخويش اكتر
لالا ابعد شويه انا مش عارفة مالي
طيب تعالي بس وانا هريحك
ذهبت مغيبه فقد وضع لها مخدر في العصير
صعد بها الي غرفتها
وبداء في خلع ملابسها وهو ينظر لها بشهوانيه وهي بين الوعي والا وعي
فااايز ان ت ب تعمل اييه
مفيش ي روحي انتي تعبانه وانا بفك البلوزة بفوقك
ظلت تتكلم معه حتي غابت عن الوعي

عند عمر ومصطفي

انت في الصفحة 6 من 30 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
2

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل