منوعات

ملاكى الخا.ئف بقلم دعاء احمد الاول

من الموضوع دا باسم:ثواني يا باشا نادي لنسمه يا ماما شويكار:حاضر خارجه ببط بتق***** رجل وتأخر رجل أسد بيرفع عيونه يبصلها ووووووووالاول يتبع♥️ 2*3*4*5* البارت2… أسد بيرفع عنيه وبيبص نسمه كانت كتله جمال وبراءه مش طبيعيه فضل يبصلها وساكت شايف توترها…. عيونها الفضيه كانت بتلمع ب*****وع ورعب وهي باصه في الارض باسم بص لأمه وابتسم بخبث اسد ببرود و غموض : سبنوا لوحدنا منصور بهدوء :باسم شويكار ورايا التلاته خرجوا و فضل أسد و نسمه اللي لسه واقفه اسد:اقعدي….. نسمه بهدوء قعدت اسد ببرود حقيقي :عندك كم سنه؟ نسمه ب*****وع مكبوته وصوت واطي :١٧سنه أسد بغضب :بلاش *****وع التماسيح دي…

اصلا هتجيبي الطيبه منين… من اخوكي اللي باعك عشان ميدخلش السجن ولا اللي اتسبب في…… فجأه سكت و لا هو بيجز على سنانه بصلها ببرود مزيف و بيفكر في اخته و ازاي ما”تت بحركه سريعه مسك نسمه بع’نف من دراعها وجيتله فكره مجنونه : اطلعي قوليله انك مش موافقه قالها وهو مبتسم بخبث وهو عارف انهم هيجبروها عليه لكن ابتسم بشر وهو سامع صوت صر”اخ اخته….. نسمه ب*****وع :و النبي يا عمو سيب أيدي بتوجعني…… انا مش هقدر اقولهم كدا… ارجوك….. ثم تابعت ب*****وع وشهقات قويه:لو قالتلها كدا باسم هيضر”بني أسد بكر”ه: و الله لو بكيتي بدل ال*****وع د”م مش

هسيبك…. و بكلامك دا معنه انك موافقه على جوزنا ههههه انتي اللي اختارتي سابها و قعد وهو بيشرب سيجار بهدوء كان مفيش حاجه في الوقت دا دخل منصور وباسم باسم :منور يا باشا مصر أسد بصله بابتسامه جانبيه وبخبث: بعد يومين هاجي نكتب الكتاب و طبعا متقلقش الموضوع بتاعك هيتقفل بمجرد كتب الكتاب باسم:تسلم تسلم يا باشا أسد بص لنسمه و قام يمشي لكن وقف قصاد باسم و بصله بنظره محدش قدر يفهمها وبهدوء:خالي بالك على نفسك الايام الجايه باسم باستغراب:ليه لاموخزه أسد ابتسم و مشي بدون ولا كلمه تاني يوم بليل متأخر في شقه اسد دخل الشقه و فضل

يدور على فلاشه مهمه لكن ملقهاش و فجأه رزع الفاز بغضب اسد:هتكون فين بس؟؟ معقول تكون وقعت هناك…. ااووف نزل من العماره و اخد عربيته وطلع على بيت نسمه في نفس التوقيت نسمه ماشيه ببط في الشارع لحد ما اعترض طريقها شابين الاول:راحه فين يا قمر؟ نسمه بهدوء:راحه عند عمو حسين هج ثم توقفت وهي تتحكم ببلاهتها:انتم مين وعايزين اي التاني:ولا حاجه تعالي يا قمر هنوصلك لمكان ما انتي عايزه نسمه ببراءه:لا شكر يا عمو انا عارفه الطريق و ماما كانت بتقولي مش تروحي مع حد ما تعرفوش الاول وهو بيمسك ايديها:ما احنا هنتعرف متخافيش تعالي نسمه بخوف:لا شكر مش

عايزه لو سمحت سيب ايدي التاني :متخافيش كدا يا مزه نسمه ب*****وع و رعب؛ والنبي يا عمو سيبني امشي عند اسد كان قرب يوصل لبيت نسمه لكن شاف اتنين واقفين بيعاكسوا بنت اتضايق وبسرعه وقف العربيه ونزل وهو متعصب لما عرف انها و اتضايق من فكره خروجها في وقت زي دا و بسرعه مسك ايد الشاب وزقه أسد بنبره اكره غاضبه:اركبي العربيه نسمه بخوف و *****وع:انا انا اسد:اركبي الز”فت الشاب:تركب فين يا برنس احنا اللي قبلها الاول هتيجي معانا احنا اسد بغرور:لا ما انتوا مش فاضين وضر”به بالبو”كس.. وبسرعه ضر”به في *****اغه كذا مره الشاب واقع على الأرض بينز”ف من

مناخيره ووشه أسد: خد صاحبك وامشي من هنا بدل ما علمكم الأدب على أصوله يا ولاد….. بص لنسمه اللي قاعده في العربيه بتترعش ركب عربيته و قل”م نزل على وشها……. التاني **************************************************************************************************** أسد ضر”ب نسمه بالق”لم بتحط ايديها على وشها و بتعيط و بتوطي راسها أسد مسكها من شعرها بغضب أسد بغضب جحيمي :ايه اللي مخرجك في الوقت دا…. ولا انتي ليكي في الشغل الشما’ل…ولا انتي ر”خيصه …..هههههه صحيح هتكون نضيفه لمين يعني….. نسمه ب*****وع و خوف:انا انا.. انا مكنش اقصد باسم هو اللي… أسد اول ما سمع اسمه اتعصب و بقى يشد شعرها بعن’ف نسمه ب*****وع وصوت عالي:والنبي يا

ابيه سيب شعري والنبي اااهههه أسد كان هيتكلم لكن تليفونه رن اسد:الوا… في اي يا دكتوره سلمي دكتوره سلمي: أسد باشا لو سمحت ممكن تيجي دلوقتي…. محتاجين نقل د”م أسد بفزع:تالين كويسه؟ دكتوره سلمي:ياريت تيجي دلوقتي… لو سمحت بسرعه أسد بسرعه جدا داير العربيه و راح المستشفى و نسمه معه و هي خايفه و بتعيط لكن ساكته أسد وقف العربيه بسرعه و نزل من العربيه و طلع يجري نسمه نزلت وراه لكنه كان سريع فاختفي…… كانت بتدور عليه وهي خايفه مكنتش عارفه تروح فين عند اسد أسد بخوف: في اي؟ تالين كويسه؟ الدكتوره سلمي:للأسف لا وحالتها بتسوء جدا……. ووجودها في

المستشفى مالوش لازمه…. البنت محتاجه ترجع البيت و تعيش بين ابوها وامها….. اسد:طب انتي قالتي انها محتاجه نقل د”م انا جاهز الدكتوره سلمي: قدرنا نعمل اللزم و على فكره بنتك محتاجه جو البيت والأم لان دي طفله… انا عارفه الظروف لكن تالين محتاجك اسد: تمام يا دكتوره هي تقدر تخرج أمتي سلمي :يومين وتقدر تخرج بعد اذنك أسد واقف أدام اوضه بنته وهو بيفكر في كل اللي حصله أسد:يارب انا ماليش غيرك ارجوك بلاش تحرمني منها هي كمان يارب لقى نسمه جايه وبتنهج… بصتله بخوف لكن اطمنت لانه الوحيد اللي تعرفه أسد بخبث لنفسه : واضح ان حظك هيبقى هباب

معايا بس و ماله انا محتاج خد”امه لتالين قال كلماته وهو بيحط في جيبه بغرور نسمه :ممكن تروحني لو سمحت عشان بابا زمانه قلقان عليا اسد بنبره مخيفه : مش حابه تعرفي اي اللي مستخبيلك قالها وهو بيقرب وهي بترجع بخوف من نظراته نسمه :على فكره كدا عيب و مامي قالت إنه مينفعش كده أسد : هههههه بكرا نشوف الموضوع دا الدكتور سليم:أسد باشا تالين أسد بمقاطعه:عرفت……. الدكتور : على فكره بنتك كويسه لكن نسمه :بنتك؟؟ انت ازاي!! متجوز أسد بابتسامه جانبيه :بنتي وانتي هتكوني امها للاسف نسمه بخوف و*****وع : انا عايزه امشي والنبي يا ابيه أسد اسد بزعيق:

مفيش ز”فت و اخرسي بقى سابها واقفه ودخل اوضه في المستشفي وفيها بنوته جميله جدا نايمه أسد ابتسم و باس راسها :حبيبه بابا… انتي صاحيه صح تالين:بابي انت وحثتني اوي…. هي مامي فين مث جيت معاك ليه؟ هي زعلانه مني؟ انا اثفه أسد بابتسامه :لا يا حببتي انا جبتلك مامي حلوه اوي تالين بفرحه طفوليه :بجد يا بابي هي فين؟ أسد بص وراه وشاور لنسمه تدخل كانت واقفه بتعيط تالين:بث دي مث مامي أسد : دي هتكون مامي حلوه مش كدا تالين:اه حلوه اوي احلي واحده ثقتها في حياتي كلها…….. بث هي ليه بتعيط؟ انت زعلت مامي….. أسد بسرعه:لا يا

حبيبت قلب بابي بص لنسمه بنظره مرعبه ووووو في بيت نسمه منصور :البت اتاخرت اوي ما تقوم يا ابني تشوف اختك راحت فين؟ باسم بتهكم: ما انت عارف بنتك لكعه منصور بزعيق :انت اي يا ابني شيطا”ن.. مش كفايه انها هتتجوز واحد أكبر منها و يعلم مخبيلها اي؟ باسم بابتسامه خبيثه:لا ما هي مش هتتجوزه…. في واحد متريش اوي أتق***** لها وانا وفقت و ان كان على الفلوس اللي عليا هدفعاله من مهرها منصور بص*****ه……… # #البارت٣ *********************************************************************************************************************************************************** 4 #.. أسد بص لنسمه بنظره مرعبه خليتها تخاف نسمه بص*****ه:دي بنتك؟؟؟؟؟؟ تالين بابتسامه طفوليه :اه مث انتي هتبقي مامي الجديده انتي

حلوه اوي.. اخيرا هيبقى عندي ماما زي صاحبتي… وهنخرج ثوا ونلعب… مث انتي هتلعبي معايا؟؟؟ نسمه ضحكت لا اراديا و دخلت الاوضه؛ اه هنلعب كتيررررر اوي و نخرج و نشتري لابس كتير و ناكل آيس كريم سوا تالين بضحكه ظفوليه جميله وبتضـ,ـرب كفها ببعض:انتي اجمل مامي في الدنيا… احنا هنفضل ثوا على طول و انت يا بابي مث تخلي مامي تعيط تاني…. أسد بسعاده لفرحه بنته وخبث:مش هخليها تعيط تاني يا حبيبه قلب بابي نسمه بخوف :انت ممكن تروحني لو سمحت يا ابيه الوقت اتأخر اوي وبابا اكيد قلقان عليا أسد بكر”ه لنفسه:ههههه قلقان عليكي ومخرجك من البيت الساعه واحده

بليل أسد بابتسامه : تالين حببتي هوصل مامي و ارجعلك ماشي يا قلبي تالين:لا انا عايزه انام مع مامي النهارده بليز يا بابي بليزززز نسمه بسرعه:بس مش ينفع انا أسد بمقاطعه:هتنام معاكي يا حببتي وبكرا هنرجع البيت كلنا سوا تالين بسعاده:بجد يعني هتفضلي معايا نسمه بارتباك:اه…. أسد خرج من الاوضه و سابهم سوا نسمه خرجت وراه بسرعه نسمه بهدوء وبراءه وخوف:لو سمحت يا ابيه انا عايزه امشي أسد بتحذير وهمس كفحيح افعي: لو خايفه على اهلك تدخلي و لا كان في حاجه بدل ما صدقيني هتقري الفاتحه على روح ابوكي واخوك نسمه ب*****وع نزلت تلقائياً :انا اسفه بس ارجوك

انت في الصفحة 2 من 9 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
2

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل