منوعات

زين

بعد مرور ساعتين

بيقوم ويلبس قميصه

ريتال بتريقه متحاولش تاني يازين الرجاله اتقبل بقا انك مش راجل

بيبص عليها بعصبيه ووووووووو

Part_3

جوازه_مؤجله

وقولي هتطلقني امتي لاحسن في رجاله عايزين يتجوزوني

بيمسك فكها بأيده بعصبيه انتي بتحلمي لو عايزة تطلقي ياريتال

وانا اتظلم لي معاك ذنبي اي

زين ذنبك انك مراتي ياحرمه ويلا ادخلي خدي دش عشان ننزل

ريتال طيب انزل وانا هدخل

زين بضحك وهو بيقعد علي الكنبه

زين بنرفزه هتقومي ولا تحبي اقومك انا

ريتال لفت الملاية جايه تقوم… زين تؤتؤ متقوميش كدا

ريتال يعني اي

زين بضحك حلوة اوي ونتي بتجري هههه

بعد ساعه

زين من برا افتحي الباب وهديهالك

ريتال لا سيبها علي الباب وانا هاخدها

زين طيب… مرت ثواني وهي اتأكدت انه مش موجود

زين وأخرج لي

زين بضحك الظاهر كدا ان فعلا مش عايزاني خالص

خرج وهو بيضحك

ريتال جواه بكسوف ياخرابي اي اللي عملته ده

نيڤين ياعمي بي انا مش عايزه اتجوز

عثمان وانا اللي اقول عليه يتنفذ وبعدين انت عايزه يقولو عليكي عانس ولا اي

نيڤين انا لسه 19 سنه

عثمان وفيها اي ريتال عندها 18 سنه وماشاء الله دخلتها كانت امبارح

نيڤين اه المفروض انا اللي اكون مكانها

صباح طول بالك ياحج متاخدش علي خاطرك منها

عثمان بجمود خديها طلعيها فوق انا مش نااااقص قرف

بتخرج من الحمام وهي مستغربه اللي لابساه انت اي اللي جبته عشان البسه ده

زين جبت اي ده فستان

ريتال واسع اوفر يازين

زين وانا بقا عايز الواسع

ريتال انا مبحبش الواسع بعدين التانين مش ضيقين التانين علي مقاسي

زين اه انتي بقا عايزة تعاندي… عاندي وريني هنوصل لاي

ريتال بتقرب عليه وهي بتبص في عيونه زين نيڤين بتحبك

زين بلا مبالاه لا

Part_4

جوازه_مؤجله

مع بنت عمك ازاي..!

زين اه معاها بس هي لسه بنت بنو فعادي تتجوز

ريتال انت بتقول اي.. اي اللي تتجوز ازاي دي بنت عمك نيڤين پتكرهني من ساعه ماجيت هنا

زين وهو بيجذبها ليها ماتكرهك هي متجوزاكي ولا انا اللي متجوزك

ريتال بخجل بتنزل راسها وهي بتحاول تفك ايديه عن خصرها بسكوت

زين بيجذبها اكتر شكله الجميل محبنيش

ريتال طيب ابعد

زين بيزيح شعرها لورا انتي يابت حلوة كدا ليه

ريتال بكسوف يلا ننزل طيب

زين مركز في اللي فيه سيبيني بقا عشان مش قادر اتحمل

صفيه من ورا الباب يلا يازين ولا هتدخل كام مره يعني

ريتال ضحكه بمياصه

زين رجع لورا وبص عليها عصبيه وهي بتضحك انتي بتضحكي كدا لي

ريتال خاڤت من عينيه يعني اي

زين مستناش منها رد

ريتال بعصبيه انت مچنون خليت

زين واخلي وشك كمان لو فكرتي تضحكي قدام حد ويلا لمي شعرك عشان مش فايف

ريتال بتلف شعرها وهي بتقول في سرها امتي اخلص منه

بينزلو تحت

عثمان زين نيڤين هتتجوز بليل عايزك تشوف العريس وتقعد معاه

زين غريبه مش المفروض العروسه

عثمان اظن ان اوامري مفيهاش نقاش

زين بس يابوي لو نيڤين مش عايزاه مش هنقدر نتحكم

عثمان عايزاه مش عايزاه بكره هيتكتب كتابها عليه ولا انت عايز البت تعنس جنبنها

ريتال اه عمي عنده حق هي لازم تتجوز علي الاقل هيبقي راجل يعني

زين بيبصلها پحده وانتي اي اللي دخلك الكلام ماتروحي تشوفي امي في المطبخ وتساعديها

عثمان عايزك تتجدعن يازين واسمع خبر الحفيد الأول لعيلتي قريب

في المساء كانت واقفه مع صفيه بتحضر الاكل

صفيه ماتحكيلي يابت اللي حصل يعني ده الواد دخل عليكي انتي الأولى

ريتال بتمثيل كسوف خلاص بقا يامرات عمي مش بحب احكي حاجات زي دي

صفيه بضحك ربنا يخليكو لبعض يحد مالسرير ده يتكسر ونجيب عشره غيره

ريتال بتريقه من رجولته

صفيه بتبص عليها بأستغراب قصدي من رجولته يعني مفيش زي زين الرجال طبعا

جرس البيت بيرن طب هروح اشوف مين بقا

ريتال كانت رايحه تفتح الباب كانت رابطة الفستان وشعرها رافعاه لفوق

فتحت پصدمه حضرتك عايز مين

زين من وراها بعصبيه انتي كيف بتفتحي الباب كدا يامره…!

Part_5

جوازه_مؤجله

زين من وراها بعصبيه انتي كيف بتفتحي الباب كدا يامره

لفت ليه پخوف ركبها بتخبط في بعضها زين

زين قرب عليها اه زين ياروح أمك اتنيلي اطلعي فوووق يلاااا

ريتال بصت عليه بدموع من الۏحش اللي قدامها وجريت علي لاوضتها

شهاب كان واقف علي الباب اي اللي حضرتك عملته ده

زين بص لصفيه وصباح يرجعو المطبخ بعدين رجع بص عليه وانت شكلك جيت بيت غلط البيت هنا بيمشي بكلمتي

شهاب يعني اي كلمتك انت ضړبت مراتك متخيل الل عملته

زين بزعيق وانت مالك بمراتي اعتبر نفسك مشوفتهاش

عثمان من وراه شهاب اهلا وسهلا

زين بقرف وده مين يابوي

عثمان عريس نيڤين يازين

زين طيب معنديش خلق اقعد معاه حضرتك اقعد معاه يابوي وانا هبقي انزل بعد شويه

بيطلع اوضته بعصبيه ويرزع الباب

كانت قاعده علي السرير وهي بټعيط وماسكه وشها

ريتال قامت قربت عليه بعصبيه وانا كنت اعرف منين انه راجل كنت اعرف منيين

زين اديكي قولتي يعني ملهاش لازمه تفتحي الباب

ريتال وهي بټعيط اكتر تقوم بتضربني بالقلم

زين ايون واتعودي محدش يشوف وشك غيري انا وبس

ريتال بتبعد عنه بقوه ولي لي كل ده انا شهرين وأطلق منك

زين انتي شكلك مش عايزة تنسي والله

ريتال انسي اي زين انت بقالك سنه ونص مدخلتش عليا انا لسه بنت بنود زي مانت ليك واجبات انا ليا حقوق

زين برضو نفس السيره الزفت بتاعت كل يوم اي انتي عايزه اي

خرج من الاوضة ورزع الباب نزل تحت بعصبيه وهو بيبص علي شهاب

ها يابوي اتفقتو علي اي

عثمان هيتجوزو بليل ياابني المأذون علي وصول

زين والبيه معندهوش اب ولا ام

شهاب لا

زين اممم طيب انا هطلع اجهز الشنط يابوي

عثمان لي يازين

زين هطلع سفريه كدا انا وريتال

شهاب ريتال.. اسمها حلو

زين بص عليه بعصبيه وطلع فوق شكلي وحشتك صح

ريتال كانت قاعده متجمده علي السرير يلا ياحلوه جهزي نفسك هنمشي

ريتال نمشي نروح فين

انت في الصفحة 2 من 11 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
12

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل