
رواية.. احببتك رغم قسوتك.. الفصل التاسع ايمن.. ده كان بيحاول يوقعنا من زمان واكيد بعد مانتا كنت هتوقع شركته اكيد هيبقي عايز يإذيك سليم ب .. لازم دلوقتي نقعد مع بعض ونفكر ايمن.. شوفت كان عندي حـ,ـق لما قولتلك لازم اجيلك سليم.. للاسف بس انا حاسـ,ـس انو باعت جواسيس في شركة ايمن بتساؤول.. زي مين ياعني سليم.. زي علي كده و رزان ايمت بشك.. ونت ليه متشكش في تيا ماهي اكتر واحدة مقربة ليك سليم بزهول.. انت عبيط يابني ياعني هو هيختار اكتر واحدة قريبة وهيبان عليها علشان تتجسس عليا وتراقبني ايمن.. اسمع مني يابني طلاما اقرب حد ليك ف الشغل
يبقي هي دي الي هو هيخليها جاسوسة عليك سليم.. وهنكشفها ازاي ايمن.. سبلي انا الموضوع ده سليم.. طب اقفل دلوقتي علشان انا مش هوافق علي صفقة ايمن.. لا اتقل واعمل نفسك لسه مشوفتهاش سليم.. طيب اقفل دلوقت دخلت تيا وقالت تيا.. ها ي مستر سليم هتوافق علي الصفقة ولا لاء سليم برفض.. لا ي تيا هنركز ف الشغل التاني اكتر تيا تفزاز.. لي ياعني ازاي ي مستر ترفـ,ـض صفقة زي دي ولا حضرتك قلقان يكون وراها حاجة سليم بصلها بشك لان طريقة كلامها مكنـ,ـتش مريحاه وقام وبصلها بشك.. سليم.. بصي بقا ي تيا انا لو كنت باخـ,ـد رايك في حاجة
ف ده علشان انتي سكرتيرة عندي لاكن الراي راي انا واظن الكل عارف مين هو سليم وانـ,ـي مبخافش غير من ربنا تيا باحراج.. احم اسفة جدا. ي استـ,ـاذ سليم وطبعا القرار قرارك سليم ب .. اتفضلي علي مكتـ,ـبك وياريت بعد كده تفـ,ـتحي انتي بتتكلمي مع مين وجه المساء وروح سليم البيت خديجه تو بحب خديجه.. اتاخرت لي كـ,ـده سليم بابتسامه.. معلش ي حبيبي كان عندي شغل كتير انهاردة. خديجه.. ربنا يعينك روح غير هدومك وهحضرلك العشا سليم.. تعالي بس دانتي وحشتيني خديجه.. لا لا تاكل الاول احسن سليم بضحك.. خلاص ماشي خديجه راحت تعمل الاكل و سليم طلع ياخد دش ونزل
خديجه حطت الاكل علي السفرة وقعدت جنب سليم سليم بملاحظة.. مالك ي خديجه خديجه.. انا مدايقة بس شوية سليم اخدها ف و.. ليه ياروحي خديجه.. خايفة كريم يرجع تاني وينتقم مني ف ابوه سليم بجدية.. انتي محدش يقدر يقرب ناحيتك طول منا عايش وحتي لو صدقيني لاكون بجد ه بايدي المرادي خديجه بتنهيدة.. مش كل حاجة ي سليم انا مش عايزة عيالنا يجوا علي الدنيا يلاقوا ابوهم كان بي سليم.. انا مش. قتال ة ي خديجه علشان تقوليلي كده انا مبعملش كده غير لو حد قرب مننا او عمل حاجة غلط ميتسامحش فيها خديجه هزت راسها بهدوء سليم بحب
طب خلاص بقا متزعليش خديجه بحب خلاص ي حبيبي مش زعلانه سليم ابتسم و ها.. طلاما مش زعلانه يبقا تعالي بقا خديجه بضحك.. لالا سبني سليم بهزار.. اسيبك اي بس تعالي عند ريماس صبريابو ريماس.. مش هتنزلي انهاردة تجبلنا فلوس ريماس بتعب.. ي بابا حرام عليك انا كل ما بديك فلوس بتاخدها توديها في الشرب صبري تياء.. انا حر يابت مش كفاية اني ربيتك وكبرتك جه وقتي بقا اني اخد حقي ريماس.. انا انهارده اجازة ومش هنزل ولا انت عايز فلوس علشان تجبلك شوية ستات البيت صبري ها ب القلم انتي بتعلي صوتك عليا يابتت انتي ريماس بصويت.. سبني حرام وطلعت
فلوس من شنطتها ورمتهالة صبري وطي بياخد الفلوس.. بترمي النعمة ي ريماس كانت بتعيط جامد وفجأة قالت تتصل ب ايمن يشوفلها مكان تقعد فيه ايمن.. فيه حاجة ي ريماس حصلك حاجة ريماس بعياط.. ونبي شوفلي مكان اقعد فيه وهديك فلوسو ايمن.. في اي ي ريماس اي الي بيحصلك ريماس.. ه هنزل اقابلك وهفهمك وفعلا ايمن اتحرك وراح مكان يتقابلوا فيه ايمن بزهول.. اي الك ات الي ف وشك دي ريماس.. هقولك ع كل حاجة عند صبري كان قاعد مع شاب صبري.. مش هتقطع بقا وصولات الامانه الشاب.. هقطعهم وقدام عينيك بس بشرط صبري.. اي هو الشاب.. تجوزتي ريماس وهديك فلوس تبسطك
كمان صبري.. بس البت حلوة وصغيرة وممكن متوافقش الشاب.. وهي هتمشي كلامها عليك ولا اي صبري.. طب اديني الفلوس وبكرا هكلمهالك الشاب اظالو مبلغ كبير صبري.. كدا بقا اجوزهالك وتقطع وصولات الامانه يتبعع.. تفتكره اي الي هيحصل بعد كده + صلوا علي النبي ي شوباب ♥️🧜♀️ بقلمدنيامحمد روايةاحببتكرغمقسوتك رواية.. احببتك رغم قسوتك.. الفصل العاشر صبري.. كدا هجوزهالك بس تقطع الوصولات اشرف.. لا يحلو اتجوزها الاول والوصولات هتتقطع صبري.. انا مش عارف البت اتاخرت كده لي اشرف.. زمانها جاية هي هتروح فين ياعني ورن عليها صبري صبري.. انتي فين يابت ريماس.. انا فداهية نعم صبري.. طب تعالي ع البيت يلا علشان
هكتب كتابك علي اشرف ريماس بزهول.. نعم كتب كتاب مين واشرف مين صبري.. متستعبطيش يلا تعالي وجهزي نفسك يعروسة ولكن قبل ما تقفل ايمن اخد منها الفون ورد ايمن بجمود.. ريماس مراتي واكيد مش هتكتب كتابها وهي علي ذمة راجل تاني صبري بزهول.. مرات مين بنتي اتحوزت من ورايا ايمن.. عايز تجوزها لواحد شمام علشان مصلحتك ي صبري والله عيب عليك صبري تياء.. البت تيجي علي البيت ي اما مش هيحصل كويس ونا لو شوفتك قدامي ه ايمن.. متكملش لانك متقدرش تعمل اي حاجة دي مراتي وعلي سنة الله ورسولة ولي يعرف يجيلنا يجي وقفل ايمن ف وشو ايمن.. ريماس
انا لازم اتجوزك ريماس بص ة.. نعم؟؟ ايمن.. نفيش نعم بجد ي ريماس لازم اتجوزك ابوكي هيعرف يوصلنا ولو لقاني مش جوزك عليه هياخدك مني ريماس.. ايوة بس ازاي هنكتب الكتاب ونا لوحدي ايمن.. بسيطة حد غير ابوكي هيضمنك ريماس بقلق.. ايمن انا خايفة مش مرتاحه ايمن قام. ومسك ايديها وقال متخفيش ي حبيبتي هكتب كتابي عليكي دلوقتي علشان لما يجي ويحاول يخدك مش هيكون عارف يخدك وفعلا ريماس راحت معاه وايمن اتصل ب سليم عند سليم كان نايم هو وخديجه بعمق ولكن التلفون فضل يرن فتح سليم عينيه وبص علي خديجه الي ف ه ومسك فونه ورد ايمن.. اي ياعم
انت نايم ولا اي سليم بنوم.. اه في حاجة ايمن.. لا قوم كده عايزك تشهد علي كتب كتابي سليم بزهول.. كتب كتاب مين ي ايمن ايمن بضحك.. كتب كتابي انا يابني سليم.. ولا انت شارب اي ايمن ضحك بشدة.. يابني صدقني وربنا هتجوز بجد عايزك بس تجيب شهود معاك سليم.. تمام اقفل دلوقتي ونا هاجي وافهم وقام سليم من علي المكان واخد هدوم ودخل المغسلة يستحمي نرجع ل ايمن وريماس ريماس بتردد.. تفتكر الي بيحصل ده صح ايمن.. ياعني انتي عاوزاه يجوزك لواحد متعرفيش هو هيعيشك ازاي او هيعاملك ازاي ريماس بحزن.. انا ف نفس الوقت مش عاوزة احطك ف
مشاكل ايمن بابتسامه.. مفيش مشاكل ونتي خلاص هتبقي مراتي ومسؤولة مني وكل مشكلة انا الي هصدها مش انتي ريماس.. مش عارفة اقولك اي انا متشكرة جدا ايمن.. بطلي شكرانيه بقا خلاص ريماس ابتسمت سليم كان بيلبس قميصه خديجه بنوم شافته بيلبس قميصه انت رايح فين ي سليم سليم.. رايح بس مشوار كده مع ايمن خديجه بنوم.. دلوقتي ده الوقت بقا متاخر سليم.. معلش ي حبيبتي نامي انتي ونا لما اجلي هصحيكي خديجه بنوم.. ماشي سليم ها علي خدها بحب واخد مفاتيحه وموبيله ومشي ايمن بزهق.. هوووف المآذون مستني ونت بتتاخر وبعد شوية جه سليم ايمن.. اي يابني خمس ساعات علشان
تيجي سليم.. اي الكلام اي قولتو ف التلفون ده شكل الموضوع بجد دانت جايبني عند مآذون ايمن بهدوء.. طب اهدي وهفهمك وفعلا ايمن فهموا كل حاجة سليم.. لا جدع ياض كان لازم تعمل كده وبعدين دانت شكلك واقع ايمن. بضحك.. جدا واقع جدا دخلوا وتم كتب كتاب ايمن وريماس وانهي الشيخ بجملته الشهيرة بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير سليم قام و ايمن سليم بحب.. مبروك ي صاحبي ايمن بابتسامه.. الله يبارك فيك سليم.. مبروك ي عروسة ريماس بابتسامه ولسه هترد اتفجأت بابوها واشرف قدامها الاب تياء.. بتتجوزي من. ورايا يابنت ال يتبعع.. مح رواية.. احببتك رغم
قسوتك.. الفصل الحادي عشر صبري تياء.. بتتجوزي من دون علمي ي و ايمن بغصب.. كلامك يبقا معايا انا وحسن الفاظك لحسن قسما بالله انسي انك راجل كبير واوريك ايام سودا علي ايدي اشرف.. البت دي انا دافع فيها كتير ومن حقي اني اقضي معاها ليلة حتي ايمن اول ما سمع كده مسك اشرف ونزل فيه اشرف زقو وقام تياء.. يلا يابت تعالي معايا سليم بزعيق وطلع و.. قسما بالله لو رجلك قربت اكتر من كده لاكون مفرغ ال ده كلو فيك اشرف وقف بخوف هو وصبري سليم.. دافع فيها كتير دافع فيها قليل حقك تاخده من الكلب ده وشاور
علي صبري انما ريماس تنساها خالص دي بقت متجوزة ولو بس فكرت انك تقرب لهم هكون انا عملك الاسود صبري بارتباك.. بس ياعني ازاي البت تتجوز دون علم ابوها ايمن تياء.. مش لما تكون اب دانت بتمد ايدك عليها وتعذبها وت ها ولااكنها شغالة فلبنية عندك مش بنتك وف الاخر عايز ترميها لواحد شمام زي ده مفكرتي ممكن يعمل فيها اي اشرف بزعيق.. بقولك اي ي صبري انا مليش دعوة ي فلوسي تجيلي ي بنتك تجيلي صبري.. اعمل اي يابني الفلوس صرفتها ريماس بعياط.. طبعا صرفتها في الشرب والسكر وكل القرف ده صبري.. اطلقي واتجوزيه لانو ماسم وصولات عليا ريماس.. ونت
لو بتتحبس قدامي هسيبك تموت ايمن تياء.. يلا اطلعوا برا اي مش شايفنا لسه عرسان جداد عايزين نقعد مع بعض سليم.. ياريت بقا تاخدو بعضكم وتطلعوا برا علي رجلكم بدل ما تطلعوا من غيرها صبري واشرف خافوا ف طلعوا برا الشقة ريماس بخوف.. ابويا مش هيسبني طلاما عرف مكاني سليم بهدوء.. ولا يقدر يعمل حاجة اديكي شوفتي طلع زي الخروف ازاي هو والوسخ الي معاه وبعدين انا مش هسبهم ياعني ريماس.. انا متشكرة اوي ي استاذ سليم وبصت ل ايمن ريماس.. شكرا ي ايمن انك اتجوزتي وشيلت همي سليم.. احم طب هستأذن انا بقا علشان مراتي ريماس.. انت متجوز سليم