روايات

روح الصقر بقلم ايه امير الاول

فاكره حاجه خالص انا مالي في اي طب حصل اي ولا انتو مين ) الدكتور( شكل الحادثه اثرت علي اغها جامد و فقدت الذاكره ) صقر ( نعم دي شكلها بتستلوح ) الدكتور ( لا حصلها فقدان ذاكره ولازم تمشي علي العلاج ده وان شاء الله يبقي في تحسن ) ومشي الدكتور روح بصيت علي صقر ( انت يا اخ ) صقر بعصبية/ افن بتقوليلي انا كده ) روح ( انت مين يا منيل علي عينك ) صقر ظهر علي وشه ال و بص لها ب جامد ( انتي بتقولي اي ) روح ( أيوة انا هنا ليه وانت مين

وبعمل اي واسمي اي ما تنطق كده ) صقر ( شكلك عايزه اقطع لك رقبتك ) روح ( تك قطع رقبتك انت يا شيخ ) صقر ( بقولك اي انا مبحبش كده شكلك مستعجله علي ك) روح بصيت له بزعل و نزلت وعها ( انا صحيت لقيت نفسي مش فاكره حاجه ولا حتي عارفه اسمي اي طب انت تعرفني طب انا هروح فين واجي منين ) صقر ( لا معرفكيش انا اللي خبطك بعربيتي ) روح ( وكمان انت اللي عملت فيا كده يا بجحتك يا قادر) صقر ( قادر) روح ( طب انا هعمل اي دلوقتي ) صقر (

مع نفسك بقا ويلا برا البيت انا مش عايز قرف ) روح قامت بضعف و وعها بتنزل منها ( انت اي قلبك قلب كلب ) صقر مسك دراعها جامد اوي للدرجه اتوجعت روح وراحت معيطه صقر ( بقولك برا ) روح مشيت كام خطوه بضعف واغمي عليها طارق ( انا شايف انها ه اوي ما تسيبها هنا لحد ما تخف ) صقر ( انا اللي أقرر مين يفضل ومين يقعد هنا ) طارق ( اسف يا زعيم ) صقر راح شال روح و نيمها علي وخرج و سابها فاقده الوعي) صقر ( روح هات لها العلاج ) طارق راح يجيب

لها العلاج ) عند روح في الاوضه روح فتحت عينها ( انا فين يالهوي انا مخطوفه يا خرابي ) طلع صقر علي صوت روح روح ( انت خطفني صح يا جبروتك يا ابن الكلبش انت ) صقر ب و عينه ظهر عليها الشر ( لا كده كتير وانا خلقي جدا الاحسن تفضلي ساكته لحد ما تغوري من هنا ) وقفت روح علي روح ( مش كفايه قولتيلي أنك أنت السبب في حالتي دي لما احب افكر مع نفسي مثلا و أقول يابت يا كذا اقول اي يلا يلي فاقده الذاكره ) صقر ( نتنيل نقولك اسم) روح ( مبقاش غيرك

انت اللي تقولي اسم ) صقر ( والله العظيم انا ممكن اك دلوقتي) روح ( يا ماما انت اصلا شكلك ي تكك البلا في شكلك يا عره) صقر ( اي عره) روح نزلت من علي روح ( اه عره يا معلم ) صقر قرب منها وهيه بترجع لورا ومسكها من رقبتها ( انا ممكن اطلع زمره رقبتك في ايدك ) روح بدأت تتخنق وتكح بعد عنها صقر ( فا لمي الدور ) روح هزت اغها ( حاضر ) صقر ( اما بالنسبه لي اسمك هسميكي حياه ) روح ( مش وحش ومش حلو ) صقر ( انا رايح اتقلب )

روح ( اي ده هو انت عربيه ولا اي تتقلب ازاي هتعملها ازاي يا ابن اللعيبه انت ما تعلمني اتقلب كده هييييه شكلي هعمل حاجه ه هنا ) وفضلت تنطط وكان صقر هيتشل منها صقر ( اتخمد قصدي) روح ( تتخمد ازاي يعني هتحط مخده عليك و لا تنام تحت ولا اي انت مال ام كلامك صعب و معقد زيك كده ليه تكك نيله فيك وانت معقد ) صقر ( العبي في عداد عمرك العبي ) روح ( هو حتي العمر بقا لي عداد ياعم الحج مش العداد ده بتاع الكهربا و الغاز هو انا اللي فاقده الذاكره ولا انت

يا شبح والله انت شكلك غبي اصلا. ) صقر خرج وسبها عشان لحظه كمان و هيطلع سلاحه يها بيه ) روح رميت نفسها علي وكانت بتضحك ) نروح عند م في المكتب في القسم م ( تفتكروا روح اخبارها اي انا قلقان عليها يكون حصل لها حاجه ولا حاجه ) عزام ( ياعم دي ي منها مش عليها ) م ( روح شوف يا انور رزان محتاجه حاجه ولا حاجه عشان لازم اروح اشوف مراتي عشان ه شويه ) انور ( رزان لا بجد حرام انا لسه صغير علي الضغط و السكر ) عزام ( هههههه معلش ) انور راح

عند رزان وخبط علي الباب رزان من ورا الباب ( مين اللي برا قول اسمك ثلاثي و سيب صوره بطاقتك علي الارض ) انور ( افتحي يا بنت اله انا انور ) رزان انور و جابت بلونه و فتحت الباب دخل انور واول ما دخل فرقعت علي اغه بلونه ) انور ( انا كان مالي بيكي منك لله يا روح) رزان ( يابني انا حتت سكره ) انور( اه اوي ) رزان ( عايز اي يا مضروب مني وجاي ليه وانا انثي قاعده لوحدي و الشيطان شاطر يا عنيا ) انور ( شيطان معاكي انتي لا يا حجه عيب عليكي

انتي كده بتهيني نفسك قولي ابليس ) رزان ( اه يا واطي ) انور ( واطي لا انا عالي ) رزان ( طول عمرك بايخ ياباي علي تقل ك اللي يلطش) انور( زي ما انا نفسي الطشك قلم كده ) رزان ( وزي ما انا نفسي افتح اغك ) انور( حلو اوي القلوب عند بعضها عايزه حاجه من تحت مع ان خساره في جتتك ) رزان ( عايزاك توريني عرض اكتافك ) انور( ليه هتصممي لي بدله ولا اي ) رزان ( لا قنبله علي مقاسك ) انور ( الله عليكي يابت يا رزان) رزان ( برا ياض مش عايزه

حاجه من اشكالك ) انور ( تصدقي انا غلطان ) انور مشي وهو عايز يديها ميت قلم رزان فضلت تنطط علي الكرسي وتضحك ) تاني يوم نروح عند روح صحيت و نزلت المطبخ تجهز فطار قرب منها صقر صقر ( بتعملي اي هنا ) روح ( تتطفح معايا ما انا جعانه وعلي لحد بطني وانت ناس معفنه محدش جاب لي اكل كأنك هطلع الاكل من جلدك ) صقر ( اطفح ) روح ( يعني تسمم ) صقر ( كمان اتسمم ) روح ( تعالا ناكل مع بعض يا جلده يا معفن ) صقر يجز علي ايده ب منها ويهدي نفسه

ويقعدوا عشان ياكلوا ) صقر ( الاكل شبه خلقتك ) روح ( مش احسن من مافيش ده انت انسان عامل زي القطط بصحيح تاكل و تنكر ) وفجاه وهما قاعدين يسمعوا صوت نار جامد و الباب يتكسر عليهم ياتري في اي وبكده خلص الجزء ده بقلمي أية أمير الحلقه (٣) من هي و الصقر بقلمي أية أمير وهما قاعدين سمعوا صوت نار جامد روح ب روح ( هيه القيامه قامت ولا اي في اي ) صقر ( اطلعي فوق يا حياه بسرعه ) روح ( لا انا هو انت الشيطان ولا اي ياعم الحج) صقر ( بقولك اطلعي فوق )

روح كانت لسه هتطلع لقيت الازاز بيتكسر جريت وقفت ورا صقر ب صقر طلع سلاحه ووجه السلاح عليهم يحيي ( بقا انت ت اخويا عوض ) صقر ( اه اخوك يا اهلا يا الف مرحبا اخوك بدأ بالغدر انا بطبعي مبحبش الغدر انا شغلي كله نضيف و الغدار يحصل فيه اي يت زي ما انت هت دلوقتي كده ) يحيي ( ههههههه ومين الشاطره اللي مستخبية وراك ده احنا حتي عارفين انك راجل معقد ملكش في صنف الستات ) روح ب ( هما مين الاشرار دول.. هاه دول أهل النار ولا اي) صقر ( متخفيش انتي في حمايه الصقر) يحيي

كان معاه رجالته و قالهم هاتوها ) الرجاله كانت بتقرب عشان تاخد روح فجاه صقر نار علي رجاله يحيي وقعوا كلهم ميتين ) يحيي بص علي رجالته بصه وبص علي صقر ب صقر ( للاسف انت متعرفوش مين الصقر انا لو قدومي جيش بحاله هنتصر عليهم مثل الكتره تغلب الشجاعه دي مش معايا انا بقا ماشي بمبدأ الشجاعه هيه اللي تغلب الكتره ) روح اغمي عليها من منظر ال يحيي طلع يجري وهرب بسرعه من الصقر صقر نزل شال روح علي ايده وطلع بيها الاوضه جاب مياه وبدأ يرش عليها روح فتحت عينها ( انا شوفت النار بعيني وشوفت اشرار

كتير ده شكل القيامه قربت تقوم ولا اي ) صقر ( انسي انتي شوفتي اي احسن لك ) روح ب ( انت اللي ت لهم يا ماما ) صقر ( مش بقولك انسي احسن لك ) روح ( يا يا مجرم يا مسلح ) صقر ( وبعدين ) روح ( لا انا منك انت ت لهم كلهم في لحظه انت ازاي كده) صقر طلع سلاحه ووجه السلاح عليها ( تنسي احسن ولا اخليكي تحصليهم ) روح ( هو انت مين اصلا انا اعرفك ياعم انا نسيت كل حاجه يا شبح تكك ه في قلبك ) صقر ( خدي علاجك )

خدت روح علاجها ) روح ( هو احنا هنفضل هنا انا ) صقر ( لا المكان ده مبقاش امان) وخرج صقر يعمل تلفوناته عشان المكان الجديد يجهز ) صقر رجع لروح في الأوضه ( يلا عشان نمشي من هنا مع اني مش ناقص بس بعد اللي شوفتيه انتي لازم تفضلي معايا ) وخدها وراحوا علي فيلا تانيه دخلت روح الفيلا روح ( الله علي الجمال ده ) صقر ( تفضلي هنا انا لازم اروح اشوف اشغالي ) ومشي صقر وقفل عليها كل الابواب و الشبابيك وخرج و سابها روح قعدت في الصاله وعماله تبص علي شكل الفيلا راح صقر علي

مقر المكان اللي بيعمل فيه مقابلاته ) صقر قرب منه علي ب صقر بعصبية ( لما حصل عليا هجوم كنتو فين انا مشغل معايا بهايم ) علي ب منه. ( والله مكناش نعرف ) صقر ( مهو لو انتو شاغلين زي البشر كنتو عرفتو ) صقر ( انا اسف يا باشا ) صقر ( دلوقتي تجيب لي يحيي من تحت الارض فاهم لو مجبتش يحيي اعتبر نفسك أو ا نفسك قبل متيجي هنا فاهم انت عارف انا مبحبش اقرر كلامي مرتين ) علي ب ( حاضر يا باشا ) ومشي علي وكان اوي من الصقر صقر بدأ يشوف شغله و

يجهز صفقاته ) نروح عند م في بيته انهار ( م ما تق استقالتك انا قلبي مش لعبه يا م انا كل يوم بيعدي عليا ب من ال وأفضل قول. يا عالم هيرجع ولا لا و افضل اتخيل و مجرد الفكره بس بت فيا بحس اني علي قيد الحياه ارجوك يا م انا اعصابي تعبت من كتر ال ) م حس بحزن من كلامها و اتكلم بحنان ( انا جنبك حبيبتي انتي مش واثقه في جوزك انه راجل ده شغلي يا انهار وده واجبي اتجاه بلدي لو كل واحد سمع كلام مراته وعمل زي ما هيه عايزه مين اللي هيفضل

عشان يدافع عن البلد ) انهار بعياط ( وانا مبقتش قادره استحمل ال يا م والله ) م ( خليكي بس واثقه فيا انا مافيش حاجه تقدر تفرقني عنك يا هبله ) انهار ( لا في يا م ال ارحمني و ارحم قلبي ) م ها واتبسم لها ( انا بحبك يا انهار و مقدر ك ) انهار حسيت براحه و احساس ها بدأ يروح نرجع عند الصقر خلص شغله ورجع الفيلا روح كانت في اوضتها طلع صقر و كانت روح واقفه قدوم المرايا وبتكلم نفسها و صقر واقف و روح مش واخده بالها منه روح ( هو انتي عطلانه

ليه يا اغي طيب اجيب لك حجر عشان تشتغلي طاه طب ما تفتكري ياست جمجمه انا مين و اسمي اي بدل ابو لهب اللي انا قاعده عنده ده بالله عليكي يا اغي قولي حاجه لجمجمه يمكن تسمع كلامك أو معقول شحن بطاريه اغي نفذت ) صقر مقدرش يمسك ضحكته من كلامها وضحك وكان بيضحك بصوت لفت روح بخضه روح ( يا شيخ وقعت قلبي قول احم ولا دستور ولا اي حاجه بدل ما انت طلعت زي العفريت كده ) صقر ( لا انا مش عفريت انا ابليس ) روح ( انا قولت كده من الاول بس منها لله اغي مصدقتنيش

) صقر ( احنا هنهزر ولا اتعدلي ) روح ( هاه قولي ت كام واحد انهارده بقا يا نمس ما تعلمني كدهو اعمل زيك بس الاول لازم ارمي قلبي لقطط عشان ابقي زيك ) صقر ( قولتلك اني خلقي و اوي كمان ) روح ( طب ما تخليه استرتش كده ) صقر اتعصب وخرج و سابها خرجت وراه وكانت هتقع لحقها صقر بسرعه وهنا اتقابلت عيونهم في نظره طويله و سيطر عليهم السكوت ) روح ( انا اسفه ) صقر بعد عنها بسرعه روح ( مش هناكل طاه يا قيحه ) صقر ( الاكل عندك في التلاجه ما تأكلي ولا

انتي صغيره وعايزه حد.يأكلك في بوقك ) روح ( اه اصل علي ايدي احسن تتوسخ .. وبعدين انا عايزه هدوم أحسن انا قربت اعفن في الهدوم دي ) صقر ( اعتبريها عندك ) وعمل مكالمه و فعلا بعد شويه جالها شنط كتير من الهدوم ) روح بصيت علي الهدوم وفضلت تضحك ) بعد مرور كام يوم علي جنان روح مع صقر و عصبيه صقر اللي مش بتخلص ) روح بتخبط علي اوضه صقر روح ( انت يا ابليس يا شرير اين انت رد عليا هل تسمعني حول ) صقر فتح لها الباب وهو متعصب ( عايزه اي ) روح (

كل ده نوم دي مش اخلاق مجرمين ابدا يا كوتش ) صقر ( يابنتي اعتبريني مش موجود احسن ك في مره علي ايده وقريب اوي علفكرة ) روح بزعل ( انا زهقانه اوي يا ابليس) صقر ( وانا اعملك اي) روح ( معرفش اتصرف يا اخي مش انت ابليس ذات نفسه مافيش حاجه صعبه علي ابليس) صقر ( انا ممكن حالا اتحول علي عزرائيل ) روح ( هو انت عندك انفصام في الشخصيه ولا اي ياعم انت شويه ابليس و شويه عزرائيل كركبت اغ امي معاك ) صقر دخل اوضته وقفل الباب في وشها روح باحراج روح ( انا هقول

أن الهوا اللي قفل الباب يا كوتش ) نروح عند رزان رزان ( اي الملل ده اجيب الواد انور ارخم عليه شويه ) رزان رنيت علي انور وهيه صوتها بيطلع بصعوبه ( الحقني يا انور ) انور ب عليها ( في اي ) رزان ( انا ب شكله اخر يوم في عمري و هترتاح مني افرح ياعم ) انور ( متقوليش كده انا جاي حالا ) ونزل انور بسرعه راح عند رزان وفضل يخبط ورزان عماله تضحك مش قادره ) رزان ( اول خطه نجحت ) انور ( افتحي يا رزان انا جيت اهوه ) رزان مش بترد راح كسر

انور الباب عليها ودخل جري عليها وكانت عامله نفسها فاقده الوعي جاب مياه ورش عليها انور( رزان مالك ) رزان فتحت عينها ( كويس اني شوفتك قبل ما ا ) انور ( مالك يا رزان حصل اي ) رزان ( انا شوفت ال قدوم عيني ) انور ( طب في اي طيب ) رزان فضلت تضحك جامد وقامت وطلعت لسانها ( عليك واحد وضحكت عليك يا اهبل ودخل عليك المقلب الله عليا ) انور مسكها من شعرها ( بقا كده يا رزان الكلب ) رزان ( ايدك ياباشا احسن توحشك انا بقولك اهوه ) انور ساب شعرها ( انا غلطان

أني صدقتك والله ) رزان ( ههههههههه عشان انت اهبل و غلبان ظلمك اللي دخلك شرطه ) انور ( انتي وقعتي قلبي عليكي وده كله طلع هزار ) رزان ( خلاص بقا بهزر يا رمضان اي مش بتهزر ) انور ( هزار عن هزار يفرق كتير لكن دي سخافه يا رزان ) رزان ( طب خلاص متزعلش ) انور ( عن اذنك ) قفل الباب وراه ونزل وهو مضايق عشان هو فعلا خاف عليها رزان ( انا فعلا وقعت قلبه بس هو خاف اوي كده ليه ده ..لا وخاف عليا كمان ماله الاستاذ ) نرجع عند روح صقر خرج من

البيت روح ابتسمت بشر وقالت ( هههههه الخطه بتاعتي كلها مشيت صح سجنك علي ايدي يا صقر كل دي ناس ماتت من تحت ايدك انا بقا هوريك انا لازم اروح مكتبه وامسك ادله كتير في ايدي ) وراحت مكتبه ودخلت و لقيت ملفات فيها مصايب صقر لسه هتخده وتخرج حصل ما لم يتوقع تفتكروا حصل اي بكده خلص الجزء ده بقلمي أية أمير الحلقه (٤). من روح الصقر بقلمي أية أمير روح كانت في مكتب صقر وكانت هتخرج بالملفات لمحت طيف الصقر راحت قالت ( مين هنا حد دخل في المكتب ولا اي يا ماما اي المكان اللي شكله مل

ده ) صقر دخل عليها وقرب منها صقر ( بتعملي اي هنا ) روح ( شوفت خيال حد دخل هنا ولما دخلت لقيت دول في الأرض أي دول ) صقر بص علي الملفات بصه و شدهم منها بسرعه ( ولا حاجه ملفات شغلي ) روح ( هو انت عايش في الأماكن دي ازاي ياعم الحج ده ولا كأني عايشه في بيت العفاريت ياشيخ ) صقر بحده ( وبعدين بقا في طريقه كلامك دي قدرتي تفتكري حاجه ولا لا ) روح ( ياعم اغي شكلها نايمه خالص مش عايزه تشتغل معكش حاجه تشغلها ) صقر ( معايا شكوش اي رأيك اجيبه

ادق علي اغك يمكن ترجع تاني لوعيها ) روح ( الله فكره جنان بشوف دايما في المسلسلات ان لو واحده فاقده الذاكره يوها علي اغها عشان تفتكر ) صقر ( ما انا بقولك الحل اهوه ) روح ( هو انت كئيب ليه لما كنت بتتولد الناس كانت بدل ما تزغرط كانوا بيصوتوا ولا اي ) صقر ( لا نزلت من بطني امي وانا في أيدي السلاح فا خلي بالك من حياتك ولو سبق و لقيتك دخلتي هنا مش عايز اقولك انا هعمل فيكي اي لو مستغنيه عن روحك خشي هنا انا لو ب في المكتب ده إياكي تخشيه فهمه )

روح ( تكك نيله هخش الجنه مثلا ياخي) وخرجت من المكتب وهيه بتقول في سرها ( اخرتك علي ايدي انا مش طايقاك لكن لازم اتعامل معاك وأيدي تبقي في ايد واحد ملوثه في ال لكن كله عشان شغلي يمشي ) صقر حط أوراقه في الخزنه بسرعه وقفل الخزنه صقر ( لو كانت بصيت في الورق كان زمانها ميته دلوقتي) نروح في مكتب انور الباب كان عمال يخبط انور ( ادخل) الباب يرجع يخبط انور بعصبية ( ما قولت ادخل ) لكن الباب خبط مره تانيه قام انور وهو متعصب وفتح الباب شاف رزان واقفه وحاطه أيدها علي وشها رزان (

لو ناوي تهزق هزق بسرعه قبل ما اشيل ايدي من علي وشي احسن مش هقدر اشوف شكلك وانت متعصب وافضل اضحك و هتبقي كارثه كبيره ) انور مقدرش يمسك ضحكته هو اه زعلان منها لكن افعالها اله تخلي اي حد يضحك و يصفي انور( خشي ) دخلت رزان و كان هيقفل الباب وقفه صوتها وهيه بتقول رزان ( اه يا قليل الادب انت عايز تقفل الباب يا واطي و الشيطان يبقي ما بينا و الشيطان شاطر وانا انثي مزه اوي) انور بص حواليه بسخرية ( هو فين المزه دي بس عشان مش شايف ) رزان ( نعم نعم ياخويا )

انور ضحك عليها ( عايزه اي ) رزان ( قولت اجي اتكرم و اصالحك ) انور ( انتي عيله يا رزان بجد ) رزان ( بقا كل دي عيله ياعم الحج ) انور ( اه ) رزان ( ياعم دي طفوله متأخره متيجي نعيشها سوا ) قربت رزان من المكتب وقعدت علي المكتب ( اقف يا مجرم عنك اعترف انت اللي تها صح ) انور ( انا برئ يابيه مش انا اللي تها ) رزان ( شكلك مش ناوي تعترف بالذوق ) انور ( يابيه بقولك انا اللي تها ) رزان ( بردوا مصمم علي الانكار ) انور ( يخربيت

اللي دخلك شرطه يابيه ) رزان ( هههههههه شكلك هتيجي بالتعذيب مش كده تحب اكهربك ولا ارميك من الشباك ولا اقطع ايدك ) انور ( خليكي حنينه ده انا غلبان ) دخل عزام من غير ما يخبط رزان ( خش يا متهم انت كمان جنب اخوك ) عزام ( انا لسه مدخلتش هنا ده مش انا ) رزان ( هههههه بقولك خش احسن استعمل معاك أساليب التعذيب ) وقف عزام جنب انور و بصوا لبعض عزام ( مقولتش ليه انها هنا مكنتش جيت ) انور ( انا لو كنت اعرف مكنتش نزلت من بيتي اصلا ) رزان ( بتقول اي

يا مجرم منك لي ) ومسكت السلاح اللي محطوط علي المكتب رزان ( سلم نفسك يلا يالا منك لي ) عزام ( المخدرات اللي معايا مش معايا ) رزان ( هههههههه ) عزام ( بس يا ه) وخرج عزام رزان قامت قربت من انور ووقفت قدومه رزان ( انت لسه زعلان) انور( لا خلاص يلا روحي) رزان فضلت تنطط وي وصلها انور لحد البيت ) نروح عند روح روح كانت في اوضتها دخل عليها صقر وفي الوقت ده كانت بتسرح شعرها صقر وقف بص لها وسرح فيها لفيت روح ( هو مش في بيت تخبط عليه ولا انت نظرك ضعيف

ومش شايف الباب يا شحط انت ) صقر بعصبية ( ده بيتي و ملكي واي مكان اخشه فهو ملكي انا ) روح ( وانا مش ملكك و في بنت موجوده في البيت يعني المفروض تخبط يفرض بلبس ) صقر ( واي يعني بردوا ) روح قربت منه و مديت أيدها عشان ته مسك أيدها جامد و جاب أيدها ورا ضهرها روح كانت قادره تدفع عن نفسها لكن كانت عامله نفسها ضعيفه عشان ميكتشفش من حركاتها أنها ظابط شرطه ) صقر بحده ( متخلقش اللي يفكر يمد ايده علي صقر لسه ولا يفكر اقطع ايده ونفسه من الحياه ) روح (

وريني اخرك اي يا ابليس ) صقر بعصبية و صوت حاد ( انا ماليش اول عشان يبقي ليا اخر وبلاش تقفي في وشي انا مبحبش استعمل اسلوب ال و القوه مع ست ) روح ( لا عندك مبادئ اوي وانت اصلا واحد ) صقؤ ب ( وانتي تعرفي اي عن ال ده هاه شوفتي ربع اللي انا شوفته طالما متعرفيش حاجه اياكي تتكلمي عشان ممكن اقطع لك لسانك فهمه ) روح شديت نفسها منه جامد ووقفت في وشه بقوة ( لا مش انا اللي اتهدد انا اقول اللي انا عايزه اقوله ) صقر ( انتي هنا في مملكه صقر والبسي

عشان ناوي اخدك معايا مشوار مهم ) روح ( علي فين ) صقر ( ملكيش أنك تسألي ربع ساعه و تبقي جاهزه) وخرج و سابها راح غير هدومه ولبس بدله وهيه لبست فستان و جهزت نفسها و خرجت صقر بحده ( يلا ) وركب بيها العربيه وقف قدوم فندق روح ( جايين هنا ليه ) صقر ( زعيم عصابه أروبا جاي هنا وانا عايز اتعامل معاه في صفقه واللي بتجيب رجليه واحده ست هتمثلي انك مراتي ماشي ) روح فرحت عشان هتقدر توصل لمعلومات اكتر لكن مثلت العصبيه روح ( انت عايزني انزل أقابل مجرم ) صقر ( يلا قدومي

انا مش باخد رأيك ده أمر ) ونزلت روح مع صقر صقر ( ادلعي كده ) دخلوا الفندق قعدوا في المطعم علي طاوله رئيس عصابه أروبا ) مارك ( نورت صقر باشا ) صقر اتكلم بغرور ( انا بنور اي مكان بكون فيه ..دي حياه مراتي ) نايا ( والله انت كتير وسيم مكنتش اعرف انك وسيم كده) روح رفعت حاجبها وبصيت لها ( جوزي وسيم اوي وعشان اختارني بردوا ) صقر بص لها تغراب نايا ( هههههه بس انتي مش رايقه عليه خالص ) مارك كان عمال يبص علي روح بإعجاب شديد و عينه هتاكل روح وكان صقر شايف

كل ده و عامل نفسه مش شايف حاجه ) مارك ( زوجتك حلوة اوي ) صقر مسك في ايد روح وداس عليها جامد بصيت له روح ب وقالت بصوت واطي مسموع لصقر ( هصوت واقول انك خطفني يا ابليس ) صقر ( لمي الدور بلاش تقفلي مع البنت ) روح ( بت مين دي ملزقه خالص) صقر ( هههههههه انتي مفكره نفسك مراتي بجد ولا اي) روح سكتت فتره الكلمه دي خليتها حسيت بحاجه غريبه اوي وبصيت في اتجاه تاني و سرحت الكلمه دي كركبتها بس افتكرت انها ظابط وهو المجرم اللي مفروض تحقق العداله وتقبض عليه ) مارك (

انت في الصفحة 2 من 3 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
50

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل