منوعات

رواية بقلم منه وائل الثانى

ملاك قامت من النوم
ملاك:اي الدلع دا وربنا انت زي العسل ي سليم
ملاك:سليم سليم انت فين
مفيش رد
قامت غيرت ولبست دا⬇
ونزلت لقت الفطار
ملاك بابتسامة:اكيد راح الشغل بس عملي الفطار واتصلت بية بس مردش ورنت تاني ومردش رنت تالت ورد
سليم بزعيق:انتي غبية مش عاوز ارد عليكي
#####
بووووم ي ترا اي للي غير سليم من ناحية ملاك+يلا وصلوا الفصل ل1000كومنت+600لاي علقوا ب 20 ملصق لما التفاعل يكتمل هنزل الفصل للي بعدة دمتم بخير❤🌹

(الفصل الثاني عشر)
ملاك بصدمة:مش عاوزة تكلمني لي انا عملت اي
سليم:اقفلي مش عاوز اكلمك
ملاك بصراخ:انا عملت فيك اي لكل دا قولي بس
سليم حس بخوف:اهدي خلاص
ملاك بصراخ:متقوليش اهدي انا تعبت منك معملتش حاجة تضايقك
سليم في نفسة:انا هشغلها ب المكلمة لحد موصلها وركب العربية بتاعتة وهو بيكلمها
ملاك:والله العظيم هتيجي هتلقيني ميتة انا زهقت منك
سليم بندم:خلاص انا اسف عشان خاطري متعمليش في نفسك حاجة انا اسف
ملاك:لا بعد فوات الاوان انا هروح عند بابا وماما انا مش عاوزة اكون هنا وقفلت الفون
سليم وصل الفيلا وكانت ملاك ماسكة السكينة
ملاك بهسترية:اوعي تقربلي هموت نفسي
سليم:خلاث انا اسف وبعد بصي والله انا اسف ومش هعمل حاجة تزعلك تاني
ملاك بهسترية:لا انت شرير مش بتحبني انا بكرهك
سليم:وانا بحبك ي ملاكي سبيبي السكينة من ايدك
ملاك:طلقني
سليم:اي الهبل دا
ملاك:بقولك طلقني لاما هموت نفسي وبتقرب السكينة من رقبتها
سليم:مقدرش ي ملاكي
ملاك بصراخ:متقوليش ي ملاكي انا بكره اليوم للي انت ظهرت فية ابعد عني بقا وسبني في حياتي طلقني بقا
سليم:مش هطلقك متحوليش
ملاك:خلاص سبني امشي من هنا هرجع بيتي
سليم:ماشي
ملاك:احلف
سليم:والله العظيم هتروحي بيتك
ملاك:انا هامشي من حلا ولسة مكملتش الكلمة وقعت علي الارض فاقدة الوعي بس سليم لحقها
هاني:انا اسف بس كان لازم اعمل كدا
سليم بندم:انا السبب واشتلها وطلع علي اوضتهم ودخل وقفل الباب ب المفتاح وخباة
سليم جاب ماية ورش علي وشها
ملاك:بكرهك ي سليم عملت فيا اي
سليم بحزن:معملتش حاجة انت اسف سمحيني
ملاك بهسترية:لا مش هسامحك انت بتقسي عليا وانا معملتش حاجة
سليم:وانا اسف
ملاك مسكتة من قميصة:لا انت حاسس بندم انا بقالي يومين مش بنام من التفكير حرام عليك وقعدت علي الارض تعيط
سليم نزل لمستواها:انا اسف ي حياتي
ملاك:انا مش عاوزة اقعد هنا
سليم:خلاص انا عندي فكرة بس سامحيني الاول
ملاك بزعل:لا مش هسامح بس قول الفكرة
سليم قرب منها وقبلها:بحبك
ملاك بتوهان:وانا بحبك
ونسبهم ونروح لكبلز تاني
####
مالك قاعد علي القهوة
رودي من فوق:ي عموا ي حلو
مالك بص فوق شاف رودي
مالك بأبتسامة:انزلي
رودي بزعل:مامي مش راضية
مالك:طب نزلي السبت
رودي:ماشي
مالك جاب شوكلاتة وورقة وكتب فيها حاجة
مالك:اعطي الشوكلاتة دي ل مامي وهيا هترضي تنزلك وغمزلها
رودي دخلت ل لوجي
رودي:مامي
لوجي:ايوة ي رودي
رودي:بص ي ماما خودي دي وانا هنزل اقعد مع عمو الحلو
لوجي:واي دي انشاء الله وفتحت الشنطة ولقت فيها شوكلاتة كتير وورقة(نزلي رودي متخفيش هتقعد معايا ومفيش حاجة ملكي وجمد علي الكلمة دي حد بيقربلها)لوجي حست ب الخوف بس تجاهلتة
لوجي:خلاص ي طفلتي انزلي
رودي:اوك مامي
رودي نزلت بس لقت مالك واقف عند باب العمارة
رودي:عمو
مالك نزل لمستواها وحضنها بحنان:روح عمو
رودي:انت جيت هنا لي مش انت كنت قاعد هناك
مالك بحنان:بصي ي حياتي الناس للي قاعدين هناك دول وحشين ومينفعش تقعدي معاهم تعالي اقعدي معايا في الورشة وراح جبلها شيبسي وبسكوت وشوكلاتة
رودي بصدمة:كل دا ليا
مالك:اه ي طفلتي
رودي وهيا ماسكة ايدة:بس مامي بس للي بتقولي ي طفلتي
مالك:انتي طفلتي برضوا
جميلة:اقفش خاطف البت الاجنيبة دي ورايح علي فين والله لبلغ عليك
مالك:غوري ي بت اي للي جابك بدري انتي لسة راحة
جميلة برود:اتشكلت مع المديرة
مالك:شاطرة ي حياتي غوري علي البيت بقا
جميلة:لا انا هروح املاك ومن حق هاني رجع الفيلا
مالك:هو اتصل وقالي
جميلة:طب اشطا هروح الم الهدوم للي سبها وهخدها وانا ماشية وفي لمح البصر خطفت بوسة من خد رودي وغمزتلها وطلعت تجري
مالك:الكلبة
مالك بغيظ:رودي مش تخلي حد يعمل زي مهيا عملت
رودي:اوك ي عمو
مالك:روح عمو المطيع وقعدها وقعد قدمها
رودي وهيا بتاكل الشبسي:تاخد واحدة
مالك بحنان:لا ي روحي كلية انتي
رودي بفرحة:كلة كلة
مالك:كلة كلة
للاسف مالك ميعرفش ان رودي مش بتاكل شبسي عشان بتتعب منة
مالك:روح عمة هو فين بابي
رودي:بابي في لندن
مالك:هو للي قال لمامي تيجي هنا
رودي بطفولية:لا هو ضرب مامي وبعدين قالها انتي طلقة وبعدين مامي استنت لما الكل ينام وخدتني جينا هنا بس انا اول مرة اشوف المكان دا في لندن
مالك:ي ملاكي انتي في مصر
رودي:هيا مصر حلوة
مالك:جميلة المهم ي حياتي بابي ضرب مامي جامد
رودي:اه وعورها في راسها
مالك حس ان دمة بيغلي وعروقة برزت من كتر الغضب وهدي نفسة عشان رودي متخفش
مالك:هيا مامي بتعمل اي فوق ي رودي
رودي:ماما بتبق الهدوم بتاعتي
مالك:طب تعالي اطلعك
رودي:ماشي
وهما الاتنين طلعوا
مالك خبط و لوجي فتحت وكانت لبسة دا⬇
مالك:علي فين
لوجي بص فب عيونة وتاهت فيهم
مالك:راحة فين
لوجي ببرود:راحة اجيب حاجات من السوبر ماركت
مالك بغيظ:طب ادخلي البسي وبعد كدا لما حد يخبط متفتحيش غير لما تقولي مين
لوجي:اولا انا لبسة ثانيا انا حرة اعمل للي انا عوزاة
مالك عروقة برزت ووشة احمر من الغضب والغيرة
مالك بغيرة وغضب:يعني انا لو مكنتش جيت كنتي هتنزلي الحارة كدا
لوجي:اه كنت هنزل كدا انت اي مشكلتك
مالك سمع حد طالع علي السلم واكيد للي طالع هيشوفها وعند النقطة دي حس ان دمةبيغلي في عروقة ودخلها جوة البيت وهو دخل
لوجي:انت الزاي تدخل وانا لوحدي انا وبنتي
مالك:عاوزة اي وانا اجبلك وعاوز المح طيفك تحت في الشارع وشوفي هعمل اي
لوجي بعند:انت بتتحداني
مالك بزعيق:مينفعش تنزلي كدا للي تحت دول شياطين مستين اي حتت لحمة عشان يقطعوا فيها
######

انت في الصفحة 7 من 7 صفحاتالتالي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
18

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل