منوعات

رواية بقلم منه وائل الاول

هاني في نفسة:لا شكلنا هنسلك مع بعض
ملاك:خودي ي جميلة اشربي وانت ي هاني
هاني وهو باصص ىجميلة:ماشي ي ملاك شكرا
ملاك وهيا شايفة نظرات الاعجاب في عينة ل جميلة:العفوا
جميلة:هتاخد كام صورة
ي جماعة دي صورة هاني و جميلة
هاني:لا مش هاخد صور ومتنح برضوا
جميلة:لا مهو باين بقولك ي ملاك الزفت للي ضربك دا هيشرف امتي
هاني خاف عليها من سليم عشان سليم وقت غضبة مش بيشوف البنت من الولد
ملاك:لا ي قلبي انا جيباكي تقعدي معايا هنا عقبال لما يشرف اصل هو مسافر
جميلة:ماشي واكملت بحزن م انتي عرفة ان معديش اهل يسالوا عليا غيرك
في للحظة دي هاني حس ان هيا مسؤلة منة وهيا في السن دا جواها حزن وعاوز يخدها في حضنة ويطمنها
وقعدوا يتكلموا مع بعض وهاني قاعد مراقب كل تحركتها
هاني:انتي اكيد تعبانة تعالي اعرفك علي اوضتك
ملاك:اه انتي تعبتي يلا هاني وصلها لحد اوضتها وهنسهر بليل
هاني بتطفل:اه هنسهر
ملاك وجميلة بصوا لية
هاني بأحراج:اسف عادي اسهروا انتو
جميلة:لا عادي انتي لطيف اوي
هاني بتوهان:وانتي جميلة اوي
ملاك:لا كدا مش هنخلص النهاردة يلا ي ابني
هاني:يلا ومشوا مع بعض
ملاك في نفسها:لقين علي بعض اوي وهاني شكلة اعجب بيها بس اكيد التعليم هيفرق م بنهم هو هيشوف بنات احلي واحسن في الجامعة ولو حبها هيتحدا الناس كلها عشان يوصلها واكملت بسخرية اصل الدكتور ياخد الدكتورة والمهندس ياخد المهندسة
#####
بوووم الفصل خلص رايكم+يلا ي بنوتاتي وصلو الفصل للي 1000كومنت+500لايك ❤😊

(الفصل الرابع)
سليم:ي ترا بتعمل اي
رعد:سليم باشا الشحنة وصلت
سليم بسخرية:منا عارف محدش يعرف يوقف حاجة ليا اهم حاجة انا همشي وانت خليك مكاني
رعد بخوف منة:حاضر ي سليم باشا
سليم:امشي دلوقتي
رعد مشي وسليم كلم في الفون
سليم:ايوة ي اسماعيل بية الحاجة وصلت
اسماعيل:وصلت الزاي
سليم ببرود:وصلت والله
اسماعيل:طب تعالي ي سليم القسم دلوقتي
سليم:لا معلش ي اسماعيل بية انا هروح
اسماعيل:ماشي ي سليم هستناك بكرا
سليم:تمم ي فندم
سليم بخبث:اروح بقا لحبيبة قلبي
وراح علي فيلتة
في الفيلا
هاني:انتفضلي ي جميلة دي اوضتك
جميلة:ماشي
هاني:طيب
جميلة بتناحة:اي هتفضل واقف
هاني:لا هقعد
جميلة:هتقعد
هاني بتوتر:لا قصدي همشي وسبها ونزل
جميلة:اي الولا الحليوة دي عيونة جميلة
هاني من برا:علي فكرة انتي للي عيونك جميلة
جميلة بصدمة:سمعني
عند ملاك
ملاك:الله علي الهدوء للي انا فية اما اقوم اخد شاور كدا عشان افوق واعرف اكل براحتي
ودخلت تاخد شاور ولبست دا
عند سليم دخل الفيلا
سليم بخبث:اكيد في الاوضة تلقيها عاملة زي الجثة نايمة ومطمنة بس ي عيني عليكي ي ملاكي وطلع علي اوضتة
سليم:اي دا مش هنا راحت فين ولسة مكملش الكلمة سمع صوت في الحمام
سليم بخبث:اها بتاخد شاور طب ماشي وقعد علي الكنبة وقفل النور
عند ملاك
ملاك بستغراب:النور قطع برا مقطعش هنا وحطت ايديها علي بوقها وخرجت بسرعة
ملاك:اي الضلمة دي ولسة هتفتح الباب افتكرت كلام سليم
ملاك:سليم الكلب قالي متخروجيش من باب الاوضة غير ب للبس العادي ولسة هتروح تجيب الروب اتعلوقت
ملاك بوجع:اه ي ضاهري طب اعمل اي انا حاسة اني اتعميت
سليم فتح النور
سليم بجمود:لا متعمتيش
ملاك:لا اكيد مش هو هو قال هيقعد اسبوع
سليم:لفيلي وشك كدا عشان اعرف اتعامل معاكي
ملاك بصدمة:انت جيت
سليم بغزل:اه جيت بس اي الحلاوة دي
ملاك بغضب وخجل:متبصش عشان مخلعش عنيك
سليم:طب قومي ومد ايدة ليها واول لما ايديهم لمست بعض اكنهم اتكهربوا
ملاك بغضب:اي للي جابك
سليم:بيتي
ملاك:مع بيتي انا برضوا
سليم بخبث:يعني خلاث اقتنعتي اني جوزك
ملاك بخبث:اه طبعا
سليم حط ايدة علي خصرها وقربها منة
ملاك بتوتر:انت بتعمل اي حاسب كدا
سليم بهمس:هيييش
ملاك بغباء:هشششش انت بتهش دبانةولا اي
سليم في نفسة:ولا هنخلص من ام لليلة السودة دي الصبح هيطلع وانا مش عارف حتي اكلمها كلمتين علي بعض
ملاك:يلا ي عم خلصنا يلا عاوزة انام
سليم بخبث:يلا
ملاك بصدمة:يلا حكم بقولك اي اطلع من دماغي انا مش فاضية
سليم وهو بيقربها اكتر وبيليها في الكلام:لي وراكي اي
ملاك بتوتر:ابعد
سليم بيقرب اكتر:ها
ملاك بتوهان:ابعد
جميلة فتتحت الباب
جميلة بصدمة:ملااااك
ملاك في لحظة بعدت عن سليم
سليم شتم جميلة في سرة:يخربيتك كنت خلاص
جميلة:انت بتعمل اي يجدع انت
سليم بجمود:انتي مين ي بت
ملاك:جميلة دا سليم جوزي
سليم اول لما قالت كدا ابتسم طلقائي
سليم بجمود:مين دي
ملاك:دي جميلة صحبتي جبتها تقعد معايا عشان انت كنت هتسافر
جميلة بصوت واطي:هو دا للي ضربك
ملاك:اه
جميلو بتوتر من شكل سليم:طب خلاث ي حببتي انا هامشي بقا ربنا يخليكم لبغض
ملاك بصدمة:مين مش دا للي كنتي
جميلة:انا ي بنتي دا اونكل سليم
سليم بأبتسامة:يلا ي حببتي علي اوضتك واشربي للبن قبل م تنامي
جميلة ببراءة مصطنتعة:ماشي ولسة هتمشي ملاك مسكتها من قافها
ملاك:انتي راحة فين
جميلة:هروح
ملاك:لا انتي هتخليكي هنا معايا
جميلة بصت ل سليم:انتي عوزاني اقعد هنا مع الوحش دا
ملاك:لو سمعك هيعمل منك كفتة
جميلة:منور ي اونكل سليم
سليم بصلها ومتكلمش
جميلة:اي قلة الزوق دي
ملاك:لا دي حاجة قليلة منة دا بنادم ولسة هتتكلم لقيتة بيبصلها انسان خلوق
جميلة:اه باين
ملاك:طب يلا ي جميلو انزل اقعد معاكي اصل زهقانة ولية هتطلع برا الاوضة
سليم:جميلة اسبقيها انتي تحت اصل عوزها في حاجة مهمة
ملاك:لا مش ضروري اعرف انت جيت لي البيت بيتك يلا ي جميلة
سليم:جميلة انتي سمعتي انا قولت اي
جميلة بخوف:اه وطلعت تجري
جميلة بوجع:اي الحيطة للرخمة دي حد يحط حيطة وسط البيت
هاني:جميلة
جميلة:اي دا بتتكلم وبترفع وشها لقت هاني
جميلو ب لهفة:هاني في انسان جوة بس مش انسان دا وحش
هاني:اهدي ي جميلة الزاي وحش
جميلة:اسمة سليم
هاني براحة:يخربيتك حسرتيني دا اخويا
جميلة:اخوك كويس انك مطلعتش زية
هاني:يعني انا عجبك
جميلة:انا ي ابني قولت كدا
هاني:اه انتي قولتي ان عيوني جميلة
جميلة:لا دا انا كنت بفتكر الولا للي انا مرتبطة بية
هاني بصدمة:انتي مرتبطة
جميلة:لا بحب واحد او معجبة بية لسة هتاكد
هاني بغيرة وغصب:ماشي وسبها ومشي
جميلة بستغراب:مالة دا ليكون فكر اني بحب واحد وهو مالة اصل كويس انة مشي عشان عيونة هتموتني باللة
نروح ل سليم و جميلة
سليم:مين جميلة
ملاك بستعطاف:سلييييم عشان خاطري دي صبحتي واختي انا عوزاها تقعد معايا عشان خااطري
سليم بخبث:بشرط
ملاك بفرحة:قول للي انت عاوزة
سليم:عاوز بوسة 🙂
ملاك:يلا ي عم عاوز اي
سليم:انتي مسمعتيش
ملاك:لا انت قولت عاوز بوسة وانت عارف ردي
سليم:طب دا شرطي عشان تقعد
ملاك بيأس:مفيش حل تاني
سليم:لا
ملاك:طب غمض عينك
سليم اهو وغمض عينة
ملاك بستة بسرعة في خدة
سليم:انتي بتبوسي ابن اختك
ملاك:امال عاوز اي
سليم:عاوز كدا اهو وبسها
ملاك بصدمة:انت عملت اي
سليم:لا مش عاوزك تتصدمي بعد كدا من هنا ورايح هيتصبح عليا بكدة
####

انت في الصفحة 3 من 5 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
56

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل