منوعات

رواية بقلم منه وائل الثالث

صباح يوم جديد
ملاك بنوم:سليم
سليم من برا:ملاكي انا جاي اهو
سليم دخل وفي ايدة الفطار
سليم:يلا ي ملاكي
ملاك بحب:انتي عملتيلي الفطار
سليم:طبعا ي حياتي يلا الطيارة راحة علي فين
ملاك:انا مش طفلة
سليم بضحك:منا عارف ي حياتي يلا اشربي اللبن دا عشان انتي بقيتي صغنونة اوي ولما تمشي معايا البنات هيفتكروا انك اختي مش مراتي وغمزلها واكمل بعدها وانتي عرفة بقا انا اتخطف منك
ملاك بغيرة:انت بتاعي لوحدي
سليم بحب:وانا موافق وغمزلها واكمل علي فكرة هاني جة امبارح
ملاك:طب كويس عشان يزاكر
سليم:طب يلا قومي البسي واجهزي عشان تنزلي تقعدي تحت في الجنينة او تتفرجي علي الشاسة او تقعدي مع هاني وانا هروح الشغل والله
ملاك:انا زعلانة منك انت لو بتحبني مش هتمشي وتسبني وانا عيانة
سليم بعشق:انا اه مش بحبك بس بعشقك وانا هروح الشغل عشان اعرف مين اتجرء وطلق رصاصة علي مرات الشيطان
ملاك ببرائة:انت رايح تدافع عن واحد تاني مراتة اصابت وانا مش هتدافع عني
سليم بقهقة:ي عيوني علي الطفلة البريئة ومسك خدودها وقبلها
ملاك:انت بتضحك عليا
سليم:عشان انتي مرات الشيطان
ملاك:لا انا مرات سليم للي هو انت
سليم:معاكي الشيطان
ملاك حطط ايديها علي بوقها:انت مسمينك الشيطان
سليم:ايوة
ملاك بفخر:يعني انا مرات الشيطان
سليم:طبعا وخليكي فكرة للي اتجرء وضرب عليكي رصاص هجبهولك يبوس رجليكي ومشي وهو عارف هدفة ورايح فين وهجيب حق ملاك الزاي
ملاك بخوف:لا ي سليم ربنا هيجبلي حقي
سليم حضنها عشان يطمنها وباس خدها وسبها ومشي
ملاك بنعاس:عاوزة انام ونامت تاني
#####
هاني صحي من النوم وهو عندة كمية نشاط وقام اتوضي وصلي وقرء قران وخد الكتب بتاعتة ونزل الحديقة وعمل ساندوتشات ولبن لية وجميلة
ومسك الفون بتاعة
جميلة بنعاس:الو
هاني بحنان:جميلتي انتي نايمة
جميلة:اه
هاني:طب ي جميلتي كملي نوم
جميلة:انت كنت عاوز حاجة
هاني بزعل:كنت عاوزك تركزي بس يلا نامي ي جملتي
####
بوووووووم كدا الفصل خلص يلا تفاعل قوي💥
نوصل الفصل دا1000كومنت+500لايك💚💜

(الفصل السادس عشر)
جميلة قفلت مع هاني
جميلة:كدا هسيب هنوني زعلان لا انا هروح وافجأءة وقامت لبست وحضرت الفطار ل مالك وستأءنتة ومشت وراحت تجيب شوية تسالي وركب تاكسي وراحت علي الفيلا
عند هاني
هاني:كدا مش هعرف اذاكر هقعد افكر فيها انا عارف نفسي طب هعمل اي دلوقتي وفجأة حد حط ايدة علي عينة
هاني:مين وقام وقف
جميلة:يخربيت طولك
هاني بحب:جميلتي وحضنها وحشتيني
جميلة بعشق بس خفتة:بص ي هنوني انا جبت اي
هاني بحب:اقعدي ي حياتي ووريني
جميلة بحماس:بصت جبت شوية تسالي نكلهم كلنا انا وانت وملاك وسليم
هاني بحنان:انتي طيبة اوي ي جميلة مع انك عاوزة تنامي بس جيتي عشان مزعلش
جميلة:انت غالي عليا ومقدرش ازعلك وقبلتة من راسة
هاني حضنها بكل حب
جميلة بخجل:يلا نبدا مذاكرة
هاني:انا مفطرتش
جميلة؛ ولا انا
هاني مسك الساندوتش واللبن
هاني:بصي انتي رفيوعة خالص وصغنونة وانا عاوز مراتي قوية
جميلة بخجل اخفتة:ماشي يلا كل انت كمان
وكلوا وبداء هاني يذاكر و جميلة تساعدة
######
عند سليم
سليم بغضب:انا متأكد ان هو رعد
حسام ببرود:وانا بقولك ان هو مش رعد رعد قاعد في البيت بقالة اسبوع عشان الرصاصة للي اخدها
سليم بغضب:اماااال مين انا عاوز اعرف بس انا عارف ان هو رعد ل حد من معارفة
حسام ببرود:روحلة وسألة
سليم:لا انا مش هسألة انا هموتة ومشي وهو غضبان والمسدس في جيبة
حسام ضحك بسخرية
عند رعد نايم ومش حاسس ب الدنيا بس سمع صوت الباب وقام فتح بس بيعرج عشان الرصاصة
رعد ببرود:اهلا مين الشيطان بنفسة
سليم اعطالة بوكس في وشة
رعد وقع علي الارض متألم وعينة بتلمع دموع بس خفاها وقام تاني
سليم عطاة بوكس تاني ورعد وقع وسليم داس علي رجلة للي فيها الرصاصة
رعد بصراخ:اههههه انت ابن****
سليم بغضب:انا فعلا ابن***اني فكرت اصاحبك واحكيلك عن كل حاجة في حياتي وداس جامد علي رجلة
سليم بغل:استرجاني يلا عشان اشيل رجلي
رعد بوجع:عاوز اي
سليم بغضب:بقا دي ياض ي بن**بتضرب نار علي ملاك مراتي للي انت بتقولي لو جيت عليها في يوم من الايام انا للي هقف في وشك منا اقول اي اصل انت حقير بتبيع وطنك ياض وبتفسدة دنا كنت بحكيلك عن كل صغيرة وكبيرة في حياتي واكمل بصراخ لي قولي لي
رعد بالم وبصوت ضعيف:مش انا الوحيد للي اعرف كل حاجة عن حياتك
سليم:انت كلب متتكلمش وهجم علية ونزل فية ضرب بس رعد مش بيعمل اي ردة فعل عشان هو اضعف رجلة تعتبر انشلت من كتر م سليم داس عليهاو سليم اقوي واستسلم
سليم لما شاف رعد اغمي علية متجراش يضربة تاني وقام جاب ماية وشوحها علية وسابة ومشي
#####
سليم في عربية
سليم بغضب:لي عملت كدا لي استقويت علي الضعيف انا عمري م عملت كدا ولما اجي اعمل كدا في صاحبي لا مش صاحبي دا كان صاحبي دا خاين وطلع ب العربية علي الفيلا
عند ملاك
بتضحك مع جميلة وهاني و سليم دخل عليهم وطلع علي اوضتة علي طول من غير م يتكلم
جميلة:ملاك روحي ل سليم شكلة متعصب
ملاك:ماشي وطلعت
هاني يغيرة:والهانم انشاء الله مركزة مع راكشن الناس
جميلة مسكتة من خدودة:انتي بيضة غيري
هاني بغيظ:بصي كلي واسكتي
جميلة فرغت علية الفشار
هاني:ماشي وفرغ الطبق بتاعة علية وقعدوا ي لعبوا ويجروا ورا بعض
هاني بحب:بحبك
جميلة:طب يلا بقا انا هروح
هاني بحب:علي فكرة انا مش هسيبك غير لما تقوليها بعلو صوتك قدام الناس وانا سعتها هكون اسعد انسان علي الدنيا
جميلة قبلت خدة وطلعت تجري
عند ملاك والسليم
ملاك:مالك ي سليمي
سليم:مفيش حاجة ي ملاك بس عاوزك تخديني في حضنك
ملاك بحنان:تعالي ي حبيبي وضمتة اليها وسليم نام في ثبات عميق
ملاك:ي ترا في اي مخبية ي سليم وضمتة اكتر ونامت في حضنة
#####

انت في الصفحة 3 من 6 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
8

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل