منوعات

سكريبت جديد

ورد: احنا فين؟
فارس: في شرم
ورد: بجد
فارس: اه والله
قام وفتح الشباك الي طالل علي البحر.. جت ورد تقوم
فارس: اهدى بس اهدي… انتي تاكلي وتاخدي دواكي وبعد كده اعملي الي عايزاه
ورد: مليش نفس
فارس: بس انا ليا وبعدين حد يبقا في شرم ومالهوش نفس ده عيب والله… قومي بس خدى دش وانا هعملك فطار إى من الي قلبك يحبه
شالها ووصلها للحمام.. خرجت بعد فترة ووصلت للمطبخ وكانت شامة ريحة اكل حلوة اوى جوعتها اكتر ماهى جعانه
ورد: إى ده بتعرف تعمل اكل
فارس: عـ,ـيب عليكي ده انا طباخ
ورد: متفرحش أوى كده لما ندوق نبقا نحكم
حط الاكل علي التربيزة
فارس: طب يلا يا ستي احكمي
بدئت في الاكل وهو مش شايل عينه من عليها
فارس: عجبك

ورد: جدا إي الحلاوة دى لا انا اول مره اكل حاجه حلوة كده
فارس: إى خدعه
خلصوا اكل كان واقف بيغسل الصحون
ورد: عملت إيه معاها
فارس: مع مين
ورد: كريم
فارس نشف إيده ولف ليها: ملكيش دعوه بالموضوع ده أنا الى هتصرف فيه
ورد: فارس أنت مصدقنى صح
فارس: ورد عيب انا بثق فيكي اكتر من نفسي… انا كل الكلام الي بقوله من العصبية وانتي عارفه
ورد: شكرا يا فارس
فارس: شوفتي هنفضل نتكلم ونضيع احلي ساعة علي البحر… يلا اطلعي البسي علي مااخلص
ورد: حاضر
طلعت لبست فستان ابيض وضفرة شعرها وحطت ميكب خفيف ونزلت
فارس لما شاف فضل واقف منبهر بجمالها الى ديما بيزيد انبهاره بيه
ورد: إيه مش يلا

فارس: ها اه اه يلا
خرجوا كان فارس حجز لانش ليهم الاتنين قضوا شوية وقت بيلفوا باللانش لحد ما وقف فارس فى نص البحر
ورد: اي وقفت هنا لي
فارس: علشان تجيبي الي هتاكلية
ورد: إزاى يعني
فارس وهو بيديها سنارة: يلا اصطادى رزقك
ورد: انت لسه بتعرف تصطاد
فارس: انتي شكلك لما سافرتى نسيتي كل حاجة… إى يا ورد احنا كنا بنعمل مسابقة بينا ونشوف مين الي هيكسب
ورد: لا منستش بس متوقعتش ان لسه فيك العادة دى
فارس: شوفتي الدنيا بتتغير بس انا لا يلا ورينا همتك
ورد: هنشوف
فضلوا واقفين طول اليوم ومحدش فيهم اصطاد حاجة

ورد: امال بقا عاملي فيها شيخ الصيادين وبتاع هنتغدى إي
فارس: هنشترى سمك 😂😂
رجع بالانش للشط وهما راجعين كان فى واحد اجنبي ومراته وقفوا فارس اتكلم معاهم فهم منهم انهم بيدوروا علي إبنهم ساعدهم فارس ووصلوا لابنهم فالرجل وزوجته عزموهم علي العشاء
رجع فارس لورد تانى
ورد: انت إمتي أتعلمت الماني
فارس: مش فاكر تقريبا لما سافرت علشان اكبر فرع الشركه الي هناك
ورد: انت إزاى فلاح وفي نفس الوقت قادر تبقي راجل اعمال ناجح كده
فارس: مش مشكلة إني مخدتش شهادة كبيرة زيك يا ورد… المهم إني اكون عارف انا بعمل إي وناجح في الى بحبه… وأنا بحب التجارة فا بعمل إى حاجة علشانها
ورد: خد الحكمه من افواه فارس 😂😂😂
فارس: اتمألصي يختى اتمألصي… المهم الراجل ومراته عزمينا ع العشاء كنسل أكلت السمك
ورد: لا ده انت بخيل بقا
فارس: چلدة بقولك

رجعوا الشالية وكل وبدلوا هدومهم وهى لبست فستان أحمر واصل لبعد ركبتها بأكتاف عريضة ورفعت شعرها على شكل كحكه وهو لبس قميص وبنطلون أسمر ونظم تسريحة شعره الأسود
كانت خارجة من الأوضة بصلها من فوقها لتحتها لېتصدم من شدة جمالها
فارس: انتى هتخرجى كده
ورد: اه ماله مش حلو
فارس بغيرة: اه شكلك عبيط فيه
ورد: والله وإى بقا الۏحش فيه
فارس: وإي لون الروج الفاقع ده مخليكى زى الزومبي
ورد : انا زومبي
فارس: اه.. فارس في نفسه (سامحني يارب بس مينفعش اسيبها تخرج بالجمال ده)
ورد: بتقول حاجة
فارس: بقول ادخلى البسي حاجة مناسبة
ورد: حاضر

دخلت بدلت الفستان بواحد تانى لونه أبيض طويل ومفتوح فتحة من الظهر وظبطت الميكب
ورد: يلا
فارس وهو بيلف حوليها يشوف الفستان : إى ده
ورد: إى ماهو حلو اهوه
فارس: والله ياهانم وإى شباك المنور الى ف ظهرك ده
ورد: إى ده فاتحة صغيرة
فارس سحب التوكة الى ربط بيها شعرها علشان يتفرد كله ويغطي ظهرها
ورد: انت بتعمل إى
فارس: كده احسن… ومكملش الجملة وهو بيبص عليها بصة شاملة: يخربيت جمالك اعمل فيكى إى
ورد: بتقول إى
فارس: مبقولش حاجة … استرها معانا يارب ومنرجعش بإصابات
خرجوا ووصلوا للرجل وزوجته فضلوا يتكلموا مع بعض واتصاحبوا عليهم الاكل اتحط جت ورد بتاكل وشعرها كان مضايقها فارس لامه لها بربطة الشعر الي ف إيده
ليعلق الرجل الاجنبي: كأنكم خلقتم لبعض
بصوا الاتنين لبعض
فارس: شكرا ليك مستر جون

انتهوا من تناول الطعام
جون: ما رايك مستر فارس بان تشاركونا الرقص انت وزوجتك
فارس: لما لا
على صوت الموسيقى
Moon so bright, night so fine
Keep your heart here with mine
Life’s a dream we are dreaming
كان فارس وورد بيرقصوا مع بعض وعيونهم مبعدتش عن بعض ليقطع فارس الصمت

انت في الصفحة 4 من 6 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
6

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل